/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
FACEBOOK ...ændre skærm opløsning?
Fra : molokyle
Vist : 381 gange
200 point
Dato : 28-01-15 13:55

Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg jeg har 'stillet' på, men når jeg går ind på facebook så er det hele 'SKRUMPET' ! (Miniature-agtigt ..lille-bitte og svært at læse.)

Tekst og billeder er nærmest umulige at se/læse, da det hele står med MEGET småt.

Alle andre websteder (kandu.dk incl.) virker normalt. Det er med andre ord ikke min(-e) browser(-e) der ikke kan 'følge med'. Ej heller min opsætning af Skærmopløsnig, videokort ..eller noget.

Det er KUN på FACEBOOK at opløsningen er ændret.

Hvordan fixer jeg dén?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-01-15 13:56

Ps. ..at slette Cookies, Midlertidige Internet Filer, Registreringsdatabase oprydning mv. har IKKE hjulpet. Så det kan udelukkes
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-01-15 15:19

'Problemt' eksistere(-de) ..ved nøjere granskning kun i Opera.
Dermed: ..UD !!
Nu kører jeg med Mozilla Firerox
..for nuværende
<MOLOKYLE>

Annuller spørgsmålet
Fra : molokyle

Dato : 28-01-15 15:22

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Gæt 3 gange HVOFOR ?

<7MOLOKYLE>