/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Afsendertekst på android mail
Fra : Eyvind
Vist : 489 gange
100 point
Dato : 18-01-15 17:14

Hej
Det irriterer mig at den absolut skal sende denne tekst med når jeg sender en mail.

Sendt fra min Sony Xperia™-smartphone

Jeg kan slette teksten inden jeg sender, men det er besværligt.
Så det store spørgsmål er hvordan den tekst fjernes permanent.

Ps. Jeg risikerer jo, at en modtager der bruger Iphone nægter at læse den.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 18-01-15 17:20

Jeg gætter på du bruger Outlook.
Så kan du i indstillinger slå signatur fra!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-01-15 17:26

Nej det er ikke Outlook, men bare det mailprogram som følger med Android (ej Gmail)

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 18-01-15 17:30

Stadigvæk er det signatur, du skal slå fra

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 18-01-15 17:32

Du kan fjerne denne signatur, hvis du går til E-mail > knappen Menu > Indstillinger > Tryk på din@konto > Signatur> Fjern teksten og bekræft med OK.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 18-01-15 18:34

Tak for svaret Klaudi.
Juhuuuu - nu kan jeg sende mails til alle uden at reklamere for min billige telefon.

Ja G_H - du var først, men jeg manglede jo vejen hen til den fjollede tekst.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-01-15 18:46

velbekomme

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-01-15 18:57

Eyvind - du skriver den er billig. Hvor billig? og hvad hedder den udover Sony Xperia?

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 18-01-15 18:57

Jeg bruger selv Gmail, så jeg kender ikke den direkte vej til indstillingerne.
Og bare roligt, Jeg er ikke point rytter herinde, men synes bare, det er sjovt at hjælpe andre!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-01-15 20:15

http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/mobiltelefoner/SONYXPE1BK/sony-xperia-e1-smartphone-sort til 599 kr.

Jeg gav 745 kr. for ca en uge siden.

Ok - g_h - jeg bruger både gmail og tdc mail på telefonen, men gmail gør det ikke.