/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Eyvind - street view på adroid
Fra : mig-selv
Vist : 349 gange
10 point
Dato : 17-01-15 21:57

Kan ikke rigtig forstå at du vil bruge Maps - de kommer ´kun´ frem med et fast billede af adressen (min gør) denne virker som googles maps MED ZOOM op og ned af gade og vej osv.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobilerise.mystreetview

Og My track, optager din rute? hvis bare du sætter den til at optage, og som du senere kan udgive/ oploade på Google Drev med alle detaljer, og senere downloade og åbne med Google Earth - virker dog ikke med Earth App fra Play - som den gerne vil have at man henter ned.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.maps.mytracks

Bare til OPLYSNING...

Og god Weekend, eller resten af den.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-01-15 21:59

NB: begge apps kan gemme som Favoritter.

Og så ikke mere.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 10 point
Dato : 18-01-15 09:59

Jow jow dem skal jeg også prøve.
Men i google maps skriver jeg en adresse og med streetview kan jeg drøne op og ned af gaden som i en folkevogn. Jeg har retningspile til rådighed.
Resten af weekenden skal bruges til at drømme om, hvad jeg nok heller ikke når at lave, i denne sommer.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-01-15 18:52

Min smartphone er sat 150 kr. ned hos Elgiganten.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-01-15 22:06

Citat
Min smartphone er sat 150 kr. ned hos Elgiganten

Ja, de skifter priser - som vinden blæser.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 18-01-15 22:06

Tak for svaret Eyvind.