/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
iPhone 4's uge dag på kalender ?
Fra : return
Vist : 466 gange
300 point
Dato : 16-01-15 12:21

Hej nogen der ved om man kan indstille sin kalender i iPhone 4's til at vise uge nr den er opdateret til iOS 7.1.2 ved at man kan det i en iPhone. 5s ved at gå i indstillinger og ned i mail kontakter og scrolle helt ned i bunden. For at slå det til på en 5s men det er ikke muligt på en 4's. Nogen det måtte kunne hjælpe

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 300 point
Dato : 16-01-15 13:28

Week numbers on iPhone and iPad

Follow these steps to add week numbers or holidays to the calendar on your iPhone or iPad.

Load this page in Safari on your iPhone or iPad http://weeknumber.net/iphone

Tap on this button:
Subscribe to week numbers

Press Subscribe to confirm that you wish to subscribe to the calendar. It's free!

Then press OK.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-01-15 18:09

Er det bare fordi man ikke gider at reagere eller er der en anden grund til ikke at komme med respons, du har jo været logget på i dag!

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 21-01-15 15:09

Tak for svaret Klaudi. Næ du har bare håbet på fler svar med her har du lige nogle point så zz du sikkert bedre ho ho

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-01-15 15:54

velbekomme, flere svar, virkede det ikke?

Kommentar
Fra : return

Dato : 21-01-15 19:16

Hej ved ikke lige om det virker men finder ud af det om nogle dage. Så får du svar hilsen return