/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ingen brugere af ACDSEe pro herinde?
Fra : ingelein
Vist : 346 gange
10 point
Dato : 14-01-15 16:54

Hej
Jeg har nu næsten overstået opgraderingen af min Mac/Win XP til nyeste Mac OS og Win 7. Men det interesserer mig at høre om der findes danske brugere af programmet ACDSee pro 6 - 7 eller 8 - eller tidligere i dette forum.
Ingelein

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 15-01-15 11:33

Jo jeg bruger ACDSee-Photomanager 12, til visning af mit bibliotek med vignetter, som jeg har samlet igennem de sidste ca. 15 år.
Jeg startede med tidligere versioner, - men har opgraderet undervejs.
Ammitz

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 15-01-15 13:21

Hej Ammitz
Det er hjælp fra erfarne AC Pro 6 eller højere jeg kan få brug for. Der er nogle forklaringer i den tyske håndbog, som jeg ikke er helt med på. Blandt andet håndteringen af indlejringen af Stikord i det enkelte billede.
Ingelein

Annuller spørgsmålet
Fra : ingelein

Dato : 14-02-15 10:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål