/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
opdatere drivere
Fra : ingelein
Vist : 285 gange
100 point
Dato : 13-01-15 21:43

Hej
Jeg er nu endelig færdig med at opgradere min iMac/Win XP til nyeste OS og Win 7.Samtidig har jeg skiftet fra 32 bit til 64 bit. Der er en del arbejde tilbage med at downloade programmer osv. Men jeg arbejder mig støt igennem. I dag opdagede jeg at mine højtalere (High Definition Audio) opfører sig mærkeligt. I Windows 7 kan jeg afspille en CD - men kun lytte til den via høretelefoner (Jack Stick). Ellers er højtalerne døde - også når jeg tager stikket til øretelefonerne ud. (Det er normalt at højtalerne er døde når øretelefonerne sidder i.
For sjovs skyld afprøvede jeg det samme i IMac OS. Her fungerer alt som det skal - også højtalerne.
Nu har jeg så gennemgået system/enhedshåndtering osv. Det eneste mærkelige jeg har studset over er at de eneste drivere,som stadigvæk har betegnelsen Windows System 32- High Definition Audio er netop driverne til Højtalerne.
Men hvordan får jeg det ændret manuelt, når windows 7 ikke selv kan finde dem ved en opdatering? Jeg har prøvet at downloade driveren fra nettet, men jeg kan ikke se, hvor den bliver af. (Historikken omkring download giver heller ikke svar. Det ser ud som om intet er downloadet).
Men hvordan får jeg det til at skifte til 64 bit system?
Ingelein

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-01-15 22:05

prøv dette fremragende program:

GRATIS http://www.iobit.com/driver-booster.php

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 14-01-15 10:24

http://www.giveawayoftheday.com/

Driver Booster Pro kan fås gratis i dag

Prøv om den kan opstøve dine drivere!

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 14-01-15 10:26

PS!

Det er så 'kun' med 6 måneders abonnement på programmet!
Men mon ikke du kan nå at få det gjort inden den udløber

Kommentar
Fra : poten

Dato : 14-01-15 17:52

Driver Booster Pro kan fås gratis i dag

OG KUN I DAG får du de 6 måneder PRO

(men den almindelig udgave kører nu også ganske fortrinligt...

Annuller spørgsmålet
Fra : ingelein

Dato : 15-01-15 23:03

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Problemet er ikke løst. Iøvrigt er der generelt et problem med lyden i Win 7 når den kører på bootcamp.
Ingelein