/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Lysstofrør - hjælp til type af?
Fra : mariekiksPige
Vist : 391 gange
123 point
Dato : 10-01-15 22:12

Jeg har ingen som helst forstand på EL-artikler og den slags, og vil gerne have hjælp til at finde det lysstofrør, eller den form for pære, der skal bruges til "holderen" der er på det billede jeg linker til her:

https://billedeupload.dk/?v=qhsfV.jpg

Det ser for mig ikke umiddelbart ud til, at man kan bruge et af de 'almindelige' rør, da det ligner at det skal "klikkes" på fra siden...eller noget i den stil?

OBS: Henvisninger til et sted på nettet der sælger det specifikke lysstofrør/pære ville være yderst kærkomment.

På forhånd TAK!

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 133 point
Dato : 10-01-15 22:38
Godkendelse af svar
Fra : mariekiksPige

Dato : 10-01-15 22:56

Hey Klaudi,

Sådan! Den havde jeg ikke gennemskuet selv. Tusind tak for et hurtigt og brugbart svar.

Godt nytår!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-01-15 23:00

velbekomme og lige over