/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
MobilePay
Fra : mig-selv
Vist : 394 gange
50 point
Dato : 07-01-15 01:38

Har smadret min gamle HTC med Mobilepay fra Danske Bank

Og nu får jeg en ny TLF; men sidder jeg så ikke fast med de gamle koder/ login/ password, jeg brugte på den gamle? alt er slettet/ eller ikke tilgængeligt fra da jeg tilmeldte mig.
(samme konto og tlf nummer, bare alt er væk fra den gamle)
Eller kan jeg bare oprette ´ny aftale´.
Kan ikke rigtigt læse mig til noget på deres hjemmeside, andet end osv.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 07-01-15 02:28

Citat
men sidder jeg så ikke fast med de gamle koder/ login/ password, jeg brugte på den gamle?

Da du skriver at du ikke skifter telefonnummer så tager du bare din nye telefon og logger på.
Ingen grund til at oprette ny aftale, det tror jeg ikke engang at du kan da det jo er samme nummer og samme konto.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-01-15 16:13

OK så vidt, så godt - men så mangler jeg bare koderne, skal jeg gennem banken for at få dem eller kan jeg lave nye, med den nye App.

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 50 point
Dato : 07-01-15 17:05

Nej, du kender jo selv dit CPR-Nr og den kode du valgte, da du oprettede MobilePay på den ødelagte telefon, så det er ikke noget problem.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-01-15 17:56

Det bliver afprøvet når den nye phone kommer, jeg er dog i tvivl om ´koden´? er det den der bruges når jeg logger ind på Appen/betaling.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 07-01-15 17:59

Ja, den lavede du jo selv første gang du loggede på appén.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 08-01-15 21:37

Så simpelt var det nu heller ikke OG - så var det alligevel.
Start APP - Log ind på gammel konto/ (har ikke prøvet NY KONTO, da den så beder om kort osv IGEN):
Havde glemt mit tlf nummer, så skulle lige lede i gemme´ren efter det + indtastede den gamle 4 cifrede (login) kode = ny aktiveringskode tilsendes på sms (6 cifret) som skal aktivere kontoen på ny = og så kører det ellers

Men desværre ingen indsatte penge?? siden sidst.

Tak for svar.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-01-15 23:16

Det lyder godt