/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Websted
Fra : omahexen
Vist : 312 gange
100 point
Dato : 04-01-15 09:14

Når jeg forsøger at sende en mail til bestemte mailadr.popper der et vindue op,hvor der står,et websted ønsker at åbne dette program,Windovs værtsproces (rundl 32) Når jeg trykker på tillad forsvinder vinduet,og så sker der ikke mere!Mangler jeg et program? Ellers har jeg ingen problemer med mails.Jeg har Windovs 7,og bruger TDC.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-01-15 12:40

Hvordan sender du mails? Bruger du en browser til at besøge mailtjenestens webmail eller et program til mail?
Hvilken browser eller hvilken program?
Er der vedhæftede filer på de mails eller andet ikke standard når du får advarslen om at der skal åbnes et program?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-01-15 00:36

Citat
sende en mail til bestemte mailadr.

Har du sat dit ? mail-program som standart mail? tror jeg det hedder, ellers kan du godt få problemer med at skrive til sider, der beder om mail på selve siden..men du kan kopiere deres mail adresse og sende som du ellers sende mail.
Har selv problemet med GMail, dog af andre grunde.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-01-15 00:38

Citat
Windovs værtsproces (rundl 32) Når jeg trykker på tillad forsvinder vinduet

Det kan også være din ? sikkerhed der blokkerer for afsendelse af mails.