/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
HP USB Graphics Adapter
Fra : Rustica.dk
Vist : 332 gange
100 point
Dato : 30-12-14 14:30

Hej Kandu-er
Jeg sidder med min HP USB Graphics Adapter, model NL571AA.
Og den virkede fint, lige ind til den frøs mine skærme, og skrev at der ikke var nok strøm i min Docking station, til den????

Efter følgende har jeg prøvet at tage strømmen fra den / skifte USB stik.
Den finder enheden, men kun som en lille skærm, den kan slet ikke benyttes.

Nogle gode ideer til hvordan jeg får den til at virke igen.

På forhånd tak.
Og godt Nytår.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 30-12-14 14:30

Lige for god ordens skyld.
Det er denne type.
http://www8.hp.com/us/en/products/oas/product-detail.html?oid=3913303

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 30-12-14 16:27

Prøv at nedsætte din skærm opløsning ? har du software til dimsen..

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 30-12-14 19:55

Tak for svaret mig-selv.
Hej mig-selv. Jeg flyttede USB fra Dock til bærbar. Og den kom til at virke. Den bliver dog ved med at skrive at jeg skal flytte USB færdig der ikke er strøm nok!