/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
tagtykkelse
Fra : mubbur
Vist : 986 gange
200 point
Dato : 29-12-14 22:31

Hej har planer om at skifte mine to tagluger ud til en af disse to,men ved ikke hvor meget tagtykkelsen er på min vogn
Har en Dethleffs 510 DB fra 2003, er der nogen her der ved hvad for en man skal bruge her

Tagluge Mini Heki 40 x 40 cm - tagtykkelse 43-60 mm.

Tagluge Mini Heki 40 x 40 cm tagtykkelse 25-42 mm.

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 29-12-14 22:48
Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 30-12-14 01:55

Tak for svar Henrik, så vil det sige at jeg ikke kan bruge disse to tagluger der, som jeg skrev om her

Accepteret svar
Fra : henrikkrebs

Modtaget 200 point
Dato : 30-12-14 08:49

Jo, du kan bruge den der er beregnet til tagtykkelser mellem 25 og 42.

Vær omhyggelig med at anvende den rette monteringsklæber. Det skulle gerne blive tæt.

http://www.sika.com/en/automotive-oem-oes-redirect/automotive-oem-oes-market/sika-automotive-oem/automotive-body-shop1.html

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 30-12-14 12:44

Tak for svar, ja så denne type der hvor man kunne købe det tagluger Tætningsmasse SikaLastomer 710, den må være ok ikke
Tager til det sted hvor vognen står i dag ogtager det rigtige mål
Godt nytår der Henrik

Godkendelse af svar
Fra : mubbur

Dato : 02-01-15 12:55

Tak for svaret henrikkrebs.