/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
www.netatmo.com
Fra : pepsimax
Vist : 335 gange
100 point
Dato : 29-12-14 07:41

Hej

Har i prøvet en wifi vejrstation

fra www.netatmo.com

mvh

Pepsimax

Godt Nytår

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-12-14 09:23

Næh, har du?

mvh

marken84

Godt Nytår

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 31-12-14 14:47

Aldrig i livet

Citat
Cloud data storage
Available from multiple devices, no storage limit.
Record frequency: 5min

Skulle jeg installere udstyr i mit hjem som kraver adgang til Internettet hvor det vil sende data om hvad der sker hos mig !!
Eks. dette udstyr har mikrofon, med andre ord informeres der eksternt hvornår der er stille (måske ikke ingen hjemme)

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-01-15 00:44

Citat
Skulle jeg installere udstyr i mit hjem som kraver adgang til Internettet

Tvivler på at WIFI (vejrstation) kan række mere en 50 meter i vindstille vejr, samt man skal alligevel have tilladelse til at komme ind på vedkommendes PC.

Nej jeg kender ikke noget til det -kan heller ikke bruge siden, da den kan vises ordentligt i IE8

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-01-15 00:47

Citat
Skulle jeg installere udstyr i mit hjem som kraver adgang til Internettet

Ikke nødvendigt, du har sikkert en masse software der opdateres regel mæssigt, og de sender med garanti flere oplysninger end en vejr-station på WIFI gør.