/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Ansøgning / Spørgsmål
10  Rellom 70
Vi søger gæster nytårsaften
Fra : Milius
Vist : 216 gange
20 point
Dato : 22-12-14 22:07

Hej!

Vi er fire venner (tre fyre og en pige) i alderen 43 - 47 år, der holder nytårsaften sammen i Olofström i Sverige (hvor to af os bor).
Vi synes det kunne være sjovt, at finde nogle mennesker vi slet ikke kender og invitere dem op til os nytårsaften, gerne med en flaske sprut under armen og måske en ingrediens til middagen. Vi søger både par og singler, for det vigtigste er at det er festlige mennesker, som er friske på at lære nye mennesker at kende.
Vi bor i en villa, så vi har ikke plads til et ubegrænset antal mennesker, så skriv til os på; emmikis@gmail.com og skriv lidt om hvem du/I er, alder, tel.nr. m.m., så giver vi lyd fra os.
P.s.: I er selvfølgelig velkomne til at gå omkuld på gulvet eller en sofa til dagen efter.

Kimie og Michael

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-12-14 22:14

Så har man da lige set det med også...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-12-14 22:22
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-12-14 22:23

Eller skal kandu ´troldes´ op til Jul

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-12-14 22:24
Kommentar
Fra : poten

Dato : 22-12-14 23:22

JOW!

Spændende om der er nogen der tør løbe an på sådan en invitation?

Jeg gør tihvertifald ikke...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-12-14 23:43

Citat
Vi er fire venner (tre fyre og en pige) i alderen 43 - 47 år, der holder nytårsaften sammen i Olofström i Sverige (hvor to af os bor).

Skriv lige en PM besked, går ud fra at du betaler færgen og sender penge i forskid.
http://www.kandu.dk/UserMail.aspx?uid=272857

sés
https://da-dk.facebook.com/NepentheFilm/posts/627437204005468

Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 23-12-14 09:15

Hold da op for en perfid reaktion der lægges for dagen ovenover - det fortæller da bare for meget om selvglade "mig-selv"............

Tag og slet din profil her på kandu, hvis du er her for at være nedladende!

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 23-12-14 09:23

Han er godt fremme i skoene Ham!!!!!!!!!!! "mig-selv"

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 23-12-14 09:39
Kommentar
Fra : Milius

Dato : 23-12-14 09:56

Til Mig-selv og Poten ! I er da nogle totalt uintelligente individer. P3 laver et program hvert år i radioen, hvor man kan søge gæster til nytårsaften, men det er ikke alle der kommer igennem. Nu ville vi prøve det på denne måde, men vi vidste ikke denne side var for mindre begavede mennesker. Det ved vi nu, så vi sletter indslaget og er helt færdige med denne side, da det slet ikke er for os. I var da trods alt et par stykker, som ikke straks troede det værste og I er da næsten for gode til at deltage i de stupide diskussioner der findes på denne side.

Annuller spørgsmålet
Fra : Milius

Dato : 23-12-14 09:57

Det er stupide, mindre begavede mennesker der deltager på denne side, så jeg sletter både mit indslag og min profil.