/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
Test af et Solcellean Isolationsmodstand
Fra : MonieJacobsen
Vist : 316 gange
100 point
Dato : 22-12-14 11:42

Hej Alle
Rigtig god jul.

Har fået fugt i en af mine solceller på taget og dem er der 30 Stk af men/og hvilke af dem er der problemer med?
Derfor søger jeg efter et instrument, der kan undersøge midt solcelle-anlæg for fugt m.v.

Ønsker et Instrument til undersøgelse af Solar Insulation Resistance..
Er der nogle her! Der kan anbefale PV150 til at undersøge midt samlet solcelleanlæg for Insulation Resistance
http://www.seawardsolar.com/products/pv150-solar-installation-test-kit

Eller kan anbefalet et andet Instrument til undersøgelse af Solar Insulation Resistance.
Gerne henvist til et Web-link.

Rigtig god jul.
Monie

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 22-12-14 22:37

Isolationsmodstand - hvorfra og hvortil?

Kommentar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 23-12-14 08:06

Hej
Funktion:
Undersøgning af solcelleanlægget isolering modstand.. i forhold til jord og solcellernes aluminiums- rammer.
Og solcellernes aluminiums- i forhold til Plus og minus.

Mvh
Monie