/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Jaksta problemer
Fra : Sandvad261
Vist : 456 gange
100 point
Dato : 19-12-14 18:56

Som skrevet i overskriften, så har jeg problemer med JAKSTA, jeg har prøvet forskellige versioner, men der er intet at gøre DEN VIL IKKE OPTAGE noget som helst, den er totalt død, jeg mener ellers selv at jeg har prøvet med deres hjælp osv osv.
Nogen her har fået løst det samme problem.

Hej

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-12-14 14:15

Prøv at luk din firewall/ sikkerhed

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 21-12-14 09:26

Hej mig-selv.
Det har jeg så lige prøvet men det hjælper ikke, har du eller andre et bedre forslag, for jeg aner ikke hvad jeg skal stille op.
Hej

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-12-14 11:28

Ensure you have started monitoring by clicking the Start Monitoring button(The On button in the image below) on the toolbar on the Internet module. The Internet module will glow blue when monitoring.

Ensure you have started monitoring before you watch or listen to media in your browser. Refresh your browser if necessary.
If you have watched or listened already then the media may be cached by your browser. Clear your browsers cache and restart your browser.
•If you are behind a proxy server, please refer to the FAQ How do I capture from behind a proxy server?

http://www.jaksta.com/Guides/Windows/5/Jaksta-Media-Recorder

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 50 point
Dato : 23-12-14 19:17

Prøvede programmet for et par uger siden, og kunne heller ikke få det til at virke, så kan ikke råde dig med det program.
Men findes der ikke andre programmer der klare opgaven, jeg ved at programmer som
Jdownloader, MiPony, Streamtransport, IDM, Youtube downloader kan klare de fleste opgaver, men om de så virker på en Mac, ved jeg ikke, eller prøv et program hvor du kan lægge ´http´ adressen ind i = url sniffer.

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 01-01-15 11:20

Tak for svaret mig-selv. det er egentlig ikke et svar jeg på sin måde kan bruge til noget som helst, men dog alligevel, for det fik mig til at se på det hele på en anden måde og dermed finde andre programmer.
På " google " havde jeg jo også klaget min nød, og der kunne jeg jo så se at der er en masse andre der heller ikke kan få den til at virke.
Nu her når vi nu er kommet et par dage ind i det nye år, så vil jeg lige kontakte firmaet der laver JAKSTA og høre om de har fundet en løsning på problemet.

Hej