/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Mand/kvinde 80'er sang
Fra : taliskoko
Vist : 425 gange
200 point
Dato : 17-12-14 07:18

I 80erne var der en populær sang/video hvor manden sang både mande og kvindestemmen, og drejede sig når han sang henholdsvis mand eller kvinde delen.

Nogen der huske hvem det var?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-12-14 09:45

taliskoko,
hvis du søger på "Duet with Himself" , så er der flere muligheder bl.a. denne

https://www.youtube.com/watch?v=GK8NAiVUiYI

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 20-12-14 10:03

Tak for tippet, men det var et egentligt hit dengang. Såååå, flere må gerne byde ind...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-12-14 13:20

Denne med Masquerade måske

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 20-12-14 20:57

Hæ hæ... Den var også i min tanker men desværre. Ligesom David Bowie heller ikke er dèn.

Kommentar
Fra : emptynes

Dato : 26-12-14 06:43

kan du gi lidt flere oplysninger

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 26-12-14 09:14

Nej, desværre. Det er en af konens veninder der efterlyser, så det der står er det jeg ved.
Jeg ved også det er en umulig opgave.

Kommentar
Fra : emptynes

Dato : 26-12-14 09:39

Modern Talking eller Grafi Deuctcher sang også med høje stemmer