/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Telmore
Fra : jensviggo
Vist : 480 gange
100 point
Dato : 12-12-14 08:02

Ne har skiftet fra Labara taletid til Telmore, iflg. mit telmore er hans nye simkort aktiveret, men man kan ikke ringe til telefonen/skrive til telefonen/skrive fra telefonen (sms) men godt ringe fra telefonen, hvad kan være galt. Er simkortet defekt.
Jeg ved godt jeg skal ringe til Telmore, men vil gerne høre jeres vurdering.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 12-12-14 09:13

Du kunne jo også prøve https://m.telmore.dk/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-14 11:16

Der kan gå op til 24 timer inden det virker, og har du aktiveret det på deres side under "Mit Telmore"?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 12-12-14 11:26

Har du fået nyt simkort fra Telmore eller er det det fra Labara der sidder i?
Hvis det er simkort fra Labara så ring til Telmore og forklar problemet, så sender de et nyt!

Her lidt med SMS

Har du problemer med at sende sms?

Hvis du har problemer med at sende sms'er, kan det skyldes problemer med dit beskedcentralnummer.

Beskedcentralnummeret er et nummer, der er indkodet i din telefon, så du kan sende sms'er. Står dette nummer forkert, kan din telefon ikke sende sms'er.

Nummeret til beskedcentralen er: +4540390999. Det er vigtigt, at der står ”+45”, og ikke ”0045” foran nummeret.

Er du i tvivl om, hvordan du tjekker, om beskedcentralnummeret står korrekt, har vi en række guides, som kan hjælpe dig med at finde det rigtige sted på din mobiltelefon.

https://www.telmore.dk/1210851490114/HelpFAQItem_C/hjaelp/HelpFAQitem_3_fejlsoegning_sms_harduproblemermatsendesms

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 15-12-14 07:24

ne har nu fået sit nye simkort fra telmore det virker heller ikke, hvis man f.eks prøver at rine fra telefonen skriver den ikke registreret på netværket. Telmore havde aktiveret kortet da han fik det.
Så hvad gør han nu.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 15-12-14 09:47

har nu igen igen snakket med Telmore, og ca. efter ca en time lykkedes der dem at finde fejlen, som nu pludselig ligger hos TDC og der vil gå ca. 2-3dage inden problemet er løst.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-12-14 09:48

Er problemet løst eller de endnu?

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 05-01-15 18:40

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-01-15 19:38

velbekomme