/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Villa med plads til 8 pers.
Fra : laikatøs
Vist : 340 gange
100 point
Dato : 06-12-14 16:57

Kan nogen anbefale en villa m. plads til 8 pers. og egen pool, omkring Malaga.
Det skal være tæt på stranden

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 06-12-14 17:18

Ferieboliger i Málaga by
Her kan du skræddersy din ferie til Málaga. Sommerferie påskeferie eller vinterferie, Málaga har et flot og varieret udvalg af private pool villaer, lejligheder og feriehuse til leje.
Udlejningen foregår via private ejere eller mindre agenter, hvilket sikre dig gode priser samt en personlig velkomst fra ejeren som samtidigt kan anvise dig de bedste restauranter og seværdigheder.
Jeres valg af sommerhus, villa eller ferielejlighed til overnatning i Málaga by betyder meget for at jeres ferie bliver perfekt, hyggelig og uforglemmelig. Alle ferieboliger i Málaga by udlejes af verificerede ejere, hvilket er din tryghed for at ferie bliver ferie. Vi ønsker dig en god rejse til Málaga.

http://www.feriebolig-spanien.dk/Malaga-by/ferieboliger