/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hay Day cheat
Fra : damvad
Vist : 263 gange
300 point
Dato : 27-11-14 11:27

Hej
Er der nogen der kan hjælpe mig?
Jeg har forsøgt at indstaller hay Day cheat, men de vil have man skal deltage i en konkurrence eller en undersøgelse, når jeg vil ind på dem vil de ikke åbne. Jeg har et par gange haft held til at tiltage. Når jeg så har gået hele spørgeskemaet igennem, sker der ikke noget. Så det vil ikke virke. Hvad gør jeg?
Er der eventuelt en der har en kode til det?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-11-14 11:36

Helt sikkert din Browser som ikke kan klare siden da den slags sider bruger Java og andre ting som ikke altid virker med ældre Browsere, prøv med Crome - det kan også være din firewall.
Måske du skal give tilladelse til aktivt indhold? browser/ funktioner/ interindstillinger/ avanceret
http://spic.dk/index.php?view=1031417084536

Kommentar
Fra : damvad

Dato : 27-11-14 16:37

Det er windows 8 og Crome jeg bruger.

Men det er koden jeg mangler, programmet har jeg.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-11-14 17:38

Til programmet eller hvad - har svært ved at ´læse´ spørgsmålet.

Hvis du er havnet på en side, der tilbyder dig spillet gratis = så hold dig langt fra de links, det ender med at koste mere end selve spillet / du kan få virus og andet der lukker din pc ned, eller værre.
De er ikke ude på andet end få oplysninger ud af dig
Og når du nu åbenbart har været på en af disse sider, så tag lige at scan din pc for det ene og andet...

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 26-02-15 12:02

Alle de cheats hvor du skal udfylde et spørgeskema eller deltage i en kunkurrence er svindel.
I sidste ende får du malware eller virus på din computer hvis du endelig får åbnet RAR filen.
Bedst at finde cheats som er gratis tilgængelige.