/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
problem med MS virtual machine
Fra : sparx
Vist : 392 gange
50 point
Dato : 17-06-03 11:58

Min far har fået et problem med at hans webbank ikke virker. Og mit gæt er at MS virtual Machine ikke virker mere...

Jeg kørte windows update, hvor der også var en update af MSVM klar. Startede den, og den bliver downloadet og starter så på installation, og når at sætte 2 streger i "status-baren" for hvor langt den er inden en advarselboks popper up. Den har bare ingen tekst kun en OK knap?
Når jeg trykker på den siger den, installationen fuldført med succes, genstart.

Men ved at søge efter nye opdatering på windows update, ligger patchen der stadig klar til installation...

Kan man afinstallere MS VM??

Ellers modtages andre idéer....

pft.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 17-06-03 14:34

Prøv at installere den igen.. du kan hente den fra nordea´s hjemmeside

http://www.nordea.dk/netbank/download/msjavx86.exe

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 17-06-03 15:19

Kan man ikke bruge SUN JVM til netbanker??
http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp