/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung Galaxy
Fra : jazzin
Vist : 290 gange
87 point
Dato : 24-11-14 11:37

Samsung Galaxy vågner op med beskeden "Sikker tilstand" nede i venstre hjørne. Samtidig er Facebook-ikonet (+ et par andre ikoner) forsvundet. Hvad betyder det og hvordan kommer man tilbage til normale tilstande. Hvordan kan det i øvrigt opstå helt af sig selv? Anyone? Tak

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 24-11-14 17:14

http://www.youtube.com/watch?v=zkSbmKYvBtQ

Der er måske en app der giver problemer, prøv at fjerne dem, og start op igen.

Kommentar
Fra : jazzin

Dato : 24-11-14 18:21

Tak for rådet. Problemet ER løst! Det opstår, når man kommer til at trykke på volumenknappen samtidig med at man lukker telefonen ned. Løsningen var ganske enkelt og banalt - en genstart !