/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
iPad air deler billeder
Fra : return
Vist : 398 gange
500 point
Dato : 04-11-14 15:47

Hej
Har en iPad air deler mine bileder til min iPhone 5s og det vil jeg gerne have at den ikke gør da det er en arbejds mobil hvordan får man sin iPad til at holde omp med at dele de billeder Og har et andet problem som vist nok skyldes i message har nemlig prøvet det på iPad en og har slået det fra men man bliver ved med at se de seneste man har skrevet i nogle runde symboler foroven på iPadens forside problemert er. Også at de er kommet på min nye iPhone men hvordan får man dem væk nogen der kan hjælpe der er 500 point til den der kan hjælpe

Kommentar
Fra : return

Dato : 04-11-14 15:52

Der skulle have stået at det er de seneste kontakter man har skrevet til der bliver ved med at komme frem de kommer frem lige så snart men dobbelt trykker på sin hjem knap på iPaden

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 250 point
Dato : 04-11-14 17:50

Køb noget professionelt grej i stedet for appleprodukter

Kommentar
Fra : return

Dato : 04-11-14 22:11

Er der ingen seriøse bud på problemet.?

Kommentar
Fra : return

Dato : 16-11-14 08:10

Tak for ubrugeligt svar

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 16-11-14 08:10

Tak for svaret trimare46.