/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
BilstrupV: Fantastisk, ikke en joke...
Fra : BilstrupV
Vist : 369 gange
50 point
Dato : 30-10-14 21:43

Fantastisk. Jeg er besøgende nr 1.000.000 og er en af de udvalgte!!!

Lokkeannonce, sikkert med irriterende efterfølgende bøvl, findes her på kandu.dk

Hvor mange er mon besøgende nr 1.000.000?

Kandu.dk skam dig - få det fjernet!!!

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 30-10-14 21:50

Netop! Fatter ikke hvad sådan noget snavs laver på kandu! Fy! Før!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-10-14 22:02

Eyvind var der før dig.. og helt sikkert en masse andre.
At kandu vil have det på siden, kan kun være et penge spørgsmål - IKKE ETIK

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 30-10-14 22:07

Det er da ok med reklamer, men kandu som redaktører burde holde sig til lødige reklamer, i stedet for diverse snydereklamer der lover guld og grønne skove, bare lige de må få din accept pakket godt ind til at de må dele dine oplysninger med diverse partnere, så de kan bombardere dig med diverse skrammel.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-10-14 22:55

Mange gange har jeg lige netop været nr. 1.000000
Men aldrig hoppet på noget af det lort.

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 30-10-14 23:04

ehh, så den har altså aldrig været udtrukket

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 30-10-14 23:10

Med dette lille program installeret slipper man ganske enkelt for al den slags gøgl

https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock-premium/fndlhnanhedoklpdaacidomdnplcjcpj

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 30-10-14 23:15

Marken84 er programmet ikke kun til Chrome?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 30-10-14 23:23

Jo det er det sikkert - men det er også den bedste browser, så derfor bruger jeg altid den...

Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 30-10-14 23:33

Hej Jan4100. God joke...

Hej marken84. Nyttigt link

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-10-14 00:07

Citat
Hej marken84. Nyttigt link

Ja, det er faktisk genialt at slippe for alle de irriterende og intetsigende reklamer...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 31-10-14 00:23

Du er heldig, - jeg er besøgende nr. 99.999

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-14 09:54

Meget mystisk ...jeg har været her på kandu som bruger siden: 25-05-2003

..men er ALDRIG blevet belemret med 'reklamer' som den nævnte.

Er I stensikre på det er kandu, som er 'synderen'?

Det kunne jo være en 3. part tracking cookie ..eller noget?

Mon ikke I skulle gennemgå jeres sikkerhedsindstillinger og evt. tjekke computeren for skidt og møg?

Det må være muligt at analysere sig frem til 'afsenderen' evt. ved at kikke på URL'en (evt. på proceslinjen) eller kildekoden til 'meddelelsen'? Begge dele kan selvfølgelig skjules af afsenderen med en smule scripting, men så slå scripting fra, kik i joblisten over processer eller ...et eller andet?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-14 10:30

..og så lige et BØVS omkring Google Chrome browseren ..på en BÆRBAR:

http://www.version2.dk/artikel/google-chrome-tapper-dit-batteri-stroem-67864

</OPERA Version 12.17 Build 1863 Platform Win32 System Windows XP>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-14 10:33

..dernæst så læs lige omkring Adblock og Chrome/Firefox:

http://www.version2.dk/artikel/nemid-javascript-dojer-med-adblock-reklameblokerings-plugin-68677
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-10-14 12:34

Reklamer her på Kandu jeg ved virkelig ikke hvad i snakker om, jeg bruger AdBlock + og ser ingen reklamer her på siden, tilføjelsen virker perfekt på Firefox og Internet Explorer og skulle vistnok også kunne bruges i Googles browser:
https://adblockplus.org/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-14 13:14

o.v.n. ->
Citat
..ser ingen reklamer her på siden

Jaeh jo... det gør jeg så ..UDEN block'ere, men jeg 'klikker' nu heller ikke på dem
POP-UP's, POP-UNDER's og deslige har jeg ikke været 'ramt' af ..hér på sitet.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-14 14:46

Jeg tror der er en del brugere som ikke er klar over at Adobe's Flash Player KUN kan ændres ONLINE vha. deres eget Flash plug-in:

http://www.macromedia.com/support/documentation/en/flashplayer/help/settings_manager04.html

Dette udnytter mange 'reklamefirmaer' ..altså!

I browseren Opera kan automatisk kørsel af Flash filer (..i bannerreklamer osv.) slås fra som default. Alle Flash 'ting' er da repræsenteret som en grå cirkel med en hvid pil/trekant i.
VIL man se reklamer ..så klikker man på symbolet i adresselinjen til højre ..det som ligner et firkantet 'hus' med 2 skorstene (= Klik for at hente og aktivere alle plugind på siden.)
Dette betyder IKKE; at man f.eks. er avskåret for at se Youtube, Pornoklip ..fra XHAMSTER, Nyhedsmedier som Politiken & EB, JP, Information. ..og andre 'uhyrligheder'
der ka' man bare klikke løs for at åbne/vise, uden at skulle tillade ALLE plugin's først
</MOLOKYLE>