/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Kønsbehåring i swingerklub
Fra : hanzee
Vist : 406 gange
20 point
Dato : 20-10-14 11:59

Jeg har lyst til at besøge en swingerklub, men er i tvivl om jeg kan komme som jeg er. Det er in at barbere sin kønsbehåring af, men jeg synes behåringen er både pæn og naturlig.
Jeg har lyst til at møde som jeg er, men har ingen erfaring. Møder nogen med hår på kønsdelene, eller er alle hårløse?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-10-14 14:10

Du har da et problem. Hvad med bare at møde op.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 20-10-14 16:15

Du kommer bare som du er, man er ret tolerante i klubberne, men chancen for at få en sild på krogen er nok større hvis du er helt glat.