/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
iPhone - ALT slettet - HJÆLP
Fra : Carina76
Vist : 312 gange
100 point
Dato : 16-10-14 11:25

Jeg ville, som jeg plejer, lægge mine billeder ind på min computer fra min iPhone ..

computeren/iTunes spørger om jeg vil gendanne min telefon til det, at den var omkring januar måned .. I min forvirring, tænker jeg at den spørger om den skal Sikkerhedskopiere min mobil .. Jeg får selvfølgelig trykket ja og tænker ikke mere over det .. Jeg laver noget andet imens og kigger efter noget tid på min mobil, hvor jeg ser på skærmen, der er et æble og den streg, som når den opdateres, jeg undre mig lidt og tænker 'FUCK' nu gik det op for mig at jeg gendannede den og IKKE sikkerhedskopieret den ..

Da jeg får åbnet min telefon igen, er alt væk, billeder osv for 2 måneder .. Og telefonen er så som den var tilbage i januar måned ..

Jeg har taget rigtig mange billeder i det 'tidsrum' som der er blevet slettet (2 måneder) og jeg vil så gerne have de billeder igen ..

Jeg har fået og vide at ALT kan findes ..

Det er en iphone 4S, hvor wi-fi er gået i stykker på, så den har selvfølgelig ikke overført noget til icloud lige siden at det gik i stykker .. og det som er på icloud er 1½ år gammelt ..

Jeg har prøvet at hente et program, som skulle kunne finde tilbage til alt det, men det er kun de billeder som er over 1½ år gammelt som kommer frem ..

Jeg HÅBER så meget der sidder et klogt hoved derude som kan hjælpe !

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 16-10-14 11:44
Kommentar
Fra : a_h

Dato : 16-10-14 11:52
Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 16-10-14 11:53

Hmmmm a_h det var da vist den samme jeg henviste til

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 16-10-14 12:04

Hej    EXTERMINATOR.Nej det er ikke det samme

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 16-10-14 12:11

Ok, så du anbefaler IKKE Wondershare Dr.Fone eller hvad

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 16-10-14 12:28

Sorry

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 16-10-14 13:10

Jeg har prøvet sådan et lignende program, men den henter bare det gamle billeder, som jeg har i forvejen .. Skulle denne være noget helt andet, eller ?

Ved det med wi-fi, at det har været i TV osv :)

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 16-10-14 14:11

Citat
Jeg har prøvet sådan et lignende program, men den henter bare det gamle billeder, som jeg har i forvejen .. Skulle denne være noget helt andet, eller ?

Hvilket program er det du har prøvet og hvordan har du prøvet?
Iphone er lidt speciel(Læs utrolig sær og besværlig) når det drejer sig om adgang til lageret.

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 16-10-14 20:28

Leawo iOS Data recovery hedder det :/

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 19-10-14 20:18

kender du det

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-10-14 10:24

Nej, den kender jeg ikke, men når jeg læser på specs på det program så kan det ikke gendanne billeder direkte fra telefonen men kun fra din backup.
Så det er jo ikke rigtig til nogen hhjælp i dit tilfælde