/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows DVD Maker
Fra : js2706
Vist : 352 gange
100 point
Dato : 14-10-14 00:50

Jeg efterlyser erfarne brugere af dette brænderprogram. Jeg har forsøgt mig, og min erfaring er indtil nu at 1) det arbejder afsindig langsomt - & 2) at man kun kan brænde MPG filer. Har jeg ret - eller er der noget, jeg har misforstået?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-10-14 08:04

Sikkert...

Citat
Dette er for indviklet til, at jeg med mit beskedne kendskab kan finde ud af en løsning. Men tak for alle jeres svar. M.v.h. - John

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   13
- Annullerede   17
- Slettede    0
Ialt   31

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-10-14 10:26

Hvis det bare er brændingen så er der også
https://cdburnerxp.se/

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 14-10-14 11:11

windows live movie marker, - kan om kode og brænde til afspilning af DVD.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-10-14 05:09

Citat
1) det arbejder afsindig langsomt - & 2) at man kun kan brænde MPG filer.

Alle konvertering programmer tager tid - dog er windows egen programmer som regel langsommere end andre.
Dette er et af de hurtigste.
http://sourceforge.net/projects/avstodvd/
MPEG er normalt for en dvd
http://www.abmedia.dk/video/dvdguide.htm
Du kan bruge Handbrake, det er meget hurtigt, men kun med 2 filfomater MKV og MP4https://handbrake.fr/
Ellers kan du oplyse hvilket andet format du vil konverterer til.
http://www.pcfreetime.com/screenshot.html

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 15-10-14 08:53

Til hurtig konverteringer bruger jeg NERO 14 eller nyere, Lynhurtig og effektiv.

Kommentar
Fra : js2706

Dato : 15-10-14 23:51

Jøps! Mit video-camera producerer AVI-filer, og jeg forstår det således, at jeg, for at kunne brænde dvd'er med mine familieoptagelser, må konvertere dem til mpg for at komme videre. Så gælder det om at finde det bedste konverteringprogram. Man må vel prøve sig frem. Her har jeg nu fået et par muligheder - men har I flere??

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-10-14 00:17

Hvad kan din dvd spiller afspille?
Du kan bruge Formatoz, og konverter til VOB eller MPG, det burde alle afspillere kunne klare, og så behøver du ikke brænde som en dvd, bare læg dem på en skive som almidelig data = med mindre du selvfølgelig vil have menu med

Kommentar
Fra : js2706

Dato : 28-10-14 23:29

Tak for jeres svar, som bekræftede de erfaringer, jeg selv har gjort. Og sådan er det bare! Ting ta'r tid - som Hendes Majestæt sagde, da hun indviede Storebæltsbroen!

Annuller spørgsmålet
Fra : js2706

Dato : 29-10-14 00:02

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål