/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Sleep funktion på Thomson tv
Fra : larsfa19
Vist : 196 gange
20 point
Dato : 05-10-14 20:02

Jeg har købt et Thomsom 46fu5554 tv. Jeg skal have et diasshow til at køre gennem HDMI indgang - Tv'et slukker. Jeg har sat sleep til : Fra. jeg har prøvet at sætte lyd på - det slukker stadig.
En der kan hjælpe ??

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 05-10-14 20:05

Efter hvor lang tid? får du lov til at se mere end et dias?

Er du sikker på, det ikke skal styres fra der, hvor dias showet kører?

Kommentar
Fra : larsfa19

Dato : 05-10-14 20:11

Ca. to timer kører det før det lukker, pc'en som dias-showet køre på lukker ikke.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-10-14 21:18

Har du prøvet at kigge under ECO menuen, måske der er noget "spare noget" der!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 05-10-14 21:19

Det er ikke sleeptimer men autobeskyttelse du skal finde sikkert under system

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-10-14 20:24

Citat
Det er ikke sleeptimer men autobeskyttelse

Nemlig, og den kan sikkert ikke slåes fra - den kan ikke på mit Phillips

Kommentar
Fra : larsfa19

Dato : 11-10-14 20:38

Tak for hjælpen - det er desværre rigtigt, det kan ikke slås fra, men det var et forsøg værd.