/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Defekt Samsung galaxy s2
Fra : bruuno117
Vist : 397 gange
500 point
Dato : 05-10-14 17:17

Hej

For et stykke tid siden gik min galaxy s2 ned. jeg sad med telefonen da den lige pludselig lukkede ned, og da jeg prøvede at tænde igen, ville den ingen ting. Jeg har prøvet og geninstalere både med Kies of Odin, men den nægter og giver en fejlmeddelelse, og nu er det eneste den viser dette her,

http://i.imgur.com/GmZEO03.jpg

Jeg har på fornemmelsen at der er noget af "indmaden" der er defekt" men hvad det skulle være, ved jeg ikke lige. Nogen der har et godt bud på hvad problemet kan være?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-10-14 17:28
Kommentar
Fra : bja2

Dato : 06-10-14 10:57

Har du snakket med sælger om garantien?

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 06-10-14 16:23

din telefon har haft for lidt strøm på da du sw opdaterede den

du kan få liv i den igen ved at sætte telefonen i dovnload mode (volume op meny og powertast)
og så ligge det nyeste sw på med odin

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 12-10-14 19:34

Nej desvære er garantien udløbet for længe siden. Jeg har prøvet stor set alt, den eneste måde jeg kan få den i download mode på, er ved at bruge en jig, men den nægter stadig at opdatere, den kommer med en fejlmeddelelse efter et stykke tid når jeg forsøger med odin. Jeg har stort set accepteret at den er død, men jeg kunne godt lide at vide hvor præcis den er gal :/

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 13-10-14 16:24

der kan jo være flere ting galt
1) forkert software du prøver at ligge i
2) har den været rootet (uoriginal software )
3) det stik i bunden af telefonen kan være beskadiget
4) mainboardet i telefon kan være defekt

kan du ikke få den i dovnload mode ved at bruge taste funktionen ? (volume ned + meny + power
der kommer so en gul trekant nu trykker du volume tast op
(klar til odin)

kan du lave en hard reset på den (volume op meny og powertast) fra slukket telefon