/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Paypal, overførsel til
Fra : Troldepige
Vist : 1479 gange
200 point
Dato : 26-09-14 13:55

Jeg håber nogen har erfaring med, at benytte paypal.

Jeg vil bestille en vare fra udlandet, fra en butik jeg ikke har handlet hos før.
Jeg kan se rundt om på nettet, at flere anbefaler, at man bruger Paypal til dette.

Derfor skal jeg overføre penge fra min alm. bankkonto til min paypal-konto, via netbank.

"På paypals side står der nogle oplysninger til dette brug:
Begunstigedes navn   BofA re: Paypal Pte Ltd
Bank   SKANDINAVISKA ENSKILDA BANKEN
Registrerings-/kontonummer   yyyyyyyyyyyyy
Overførsels-id   xxxxxxxxxxxxxxxx"

og

" Pengene skal overføres fra en bankkonto, som er oprettet i det samme navn som din PayPal-konto, hvilket vil sige Connie Thirstrup. Læs mere.
Angiv overførsels-id'et på nøjagtigt samme måde, som det er angivet nedenfor, i meddelelsesfeltet, når du overfører penge fra din bankkonto til din PayPal-konto. "

På netbank vælger jeg overførsel til udlandet, eftersom bankens navn ser ud til at være svensk.

Jeg skal så udfylde med navn og adresse.

Men, er det mit eget navn og adresse, eller er det paypal's navn og adresse?
Sidstnævnte har jeg ikke.

Hvis jeg ikke har "BIC (SWIFT-adresse)" skal jeg udfylde med bankkode, bankens navn og adresse.
Men, jeg har ingen af delene.

Hvordan overfører man penge fra bankkonto til paypal-konto?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 26-09-14 13:58

Det er bankens fysiske adresse.

Der plejer at være opgivet såvel IBAN som SWIFT koderne.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 26-09-14 14:21

Du bruger blot de nævnte:

Registrerings-/kontonummer   *************
Overførsels-id   ************
Angiv dette som betalingsrefererence

Så går de lige præcis ind på din Paypal konto og kan derfra betale de varer du køber i udlandet...

Du skal ikke lave en indbetaling til en udenlandsk bank - lav blot en overførsel til en dansk konto, så går det hele af sig selv.

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 26-09-14 19:34

Nu har du vel undersøgt om sælgeren accepterer paypal betaling? Det er ikke alle som gør det.

Men hvis han gør, er det letteste for dig er at bede ham om en opkrævning og betale den på den opgivne link.

Jeg har brugt paypal i snart en del år og har aldrig nogen sinde oplevet det du beskriver. Når man først har opgivet sine dankort/visa oplysninger, går det hele af sig selv.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-09-14 20:17

Når jeg handler i udlandet betaler jeg altid gennem PayPal også her i landet en gang imellem, jeg har heller aldrig oplevet at skulle betale til min PayPal konto, mit Visa Dankort er tilknyttet min PayPal konto.
På den hjemmeside hvor du handler kan du vælge forskellige betalingsmuligheder og næsten, er PayPal betaling mulig, jeg ville ikke turde betale på den måde du skriver.
Køb på hjemmesiden, gå til betaling og vælg PayPal, log ind på din PayPal konto og godkend betaling.
Alt andet lugter af svindel men selvfølgelig hvis du har penge nok sååå

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-09-14 20:38

Citat
overføre penge fra min alm. bankkonto til min paypal-konto
Tror ikke der er tale om kreditkort, men almindelig bank overførelse til Paypal
https://www.paypal.com/dk/webapps/helpcenter/helphub/article/?solutionId=FAQ440&topicID=ADD_FUNDS&m=TCI

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 26-09-14 21:06

Jeg spørger fordi jeg ikke har prøvet, at bruge paypal før , så jeg sætter stor pris på jeres hjælp.

Jeg prøver lige, at finde hoved og hale i det.

Citat
Du skal ikke lave en indbetaling til en udenlandsk bank - lav blot en overførsel til en dansk konto, så går det hele af sig selv.

Jeg var meget i tvivl om hvad jeg skulle vælge, men bankens navn lød jo udenlandsk.

Citat
Jeg har brugt paypal i snart en del år og har aldrig nogen sinde oplevet det du beskriver. Når man først har opgivet sine dankort/visa oplysninger, går det hele af sig selv.

Jeg kan nu se, at der er to muligheder.
"Tilføj min bank" og "Tilføj mit kort".

Citat
Når jeg handler i udlandet betaler jeg altid gennem PayPal også her i landet en gang imellem, jeg har heller aldrig oplevet at skulle betale til min PayPal konto, mit Visa Dankort er tilknyttet min PayPal konto.

D.v.s. at du har tilføjet dit kort til din paypal?

Citat
Tror ikke der er tale om kreditkort, men almindelig bank overførelse til Paypal
https://www.paypal.com/dk/webapps/helpcenter/helphub/article/?solutionId=FAQ440&topicID=ADD_FUNDS&m=TCI

I linket vises det hvordan man overfører penge til sin paypal-konto når man har føjet sin bankkonto til paypal.

Jeg begynder, at forstå det lidt bedre.

Men hvad er så det smarteste?

At tilføje min bank?
eller tilføje mit kort?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 26-09-14 21:07

Tilføje dit kort.

Bruger IKKE selv PayPal da jeg har en "indbygget" mistro mod dem.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 26-09-14 23:39

Citat
Bruger IKKE selv PayPal da jeg har en "indbygget" mistro mod dem.

Det er jo så din vurdering - hvorfor i øvrigt?
Men ellers er det jo det smarteste at bruge kortet, så er du jo faktisk dobbelt sikret selv om der ikke er noget at sikre sig imod hos Paypal...

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 26-09-14 23:44

PayPal er DYRT at anvende og derfor bruger jeg ALTID Mastercard, da de har en øget sikkerhed med en SMS kode.

Jeg anser fortsat ikke PayPal som et seriøst firma, mere som SPAM.

Så kan man lide det eller ej.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 27-09-14 01:07

Citat
PayPal er DYRT at anvende
det er gratis at betale med PayPal, jeg har købt varer i USA, Norge og Tyskland og doneret mindre beløb til Libre Office gennem PayPal, det beløb som hæves på mit Visa Dankort svarer nøjagtigt til det beløb jeg har købt varer for + fragt.
Jeg vil også anbefale at tilføje dit Dankort til din PayPal konto

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-09-14 01:16

Paypal er gratis at bruge, jeg har aldrig betalt noget for deres service.
Og de sender ikke SPAM, har kun modtaget mails fra dem, når der har været sikkerheds spørgsmål, måske du ikke har frameldt deres nyheds breve og reklamer.

Var jeg dig, ville jeg tilknytte mit kredit kort, så går alt af sig selv - du skal stadig godkende hvert enkelt køb, hvor du også får prisen i Dansk valuta, med mindre du enkelte steder melder det til ´rent´ køb, det kan man gøre på bla Ebay.
Bruger du kontokort, er du som skrevet sikret og kan få pengene tilbage hvis du ikke modtager varen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-09-14 01:21

Hvis den udenlanske butik du vil handle i ikke tilbyder at betale gennem PayPal så køb et andet sted, jeg tror det vil være ret besværlig at få pengene tilbage hvis du bruger dit Visa Dankort i en udenlandsk netbutik som måske ikke leverer varen.
Hvis du betaler gennem PayPal er du sikret mod den slags, du kan få pengene tilbage inden for 60 dage efter købet hvis varen ikke bliver leveret

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 27-09-14 01:24

Tilslutter mig de sidste to ærede talere. PayPal er gratis at bruge for køber, ingen spam overhovedet, og den største fordel ligger i, at man får pengene hurtigt retur ved manglende levering.
Sælgeren får nemlig først sine penge når køberen har meldt alt ok. Det har jeg selv oplevet et par gange.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-09-14 10:24

Og lige en ´sidste´, du kan øjeblikkeligt se på din bank konto, hvor meget der hæves/reserveres = under Likviditet, så du kan nå at brokke dig hvis og såfremt, har aldrig selv oplevet at skulle brokke mig, dog har jeg handlet på Ebay hvor jeg enkelte gange ikke har modtaget mine varer, og inden for en uge var pengene tilbage på min bank konto.

Så brug bare Paypal, mere sikkert end diverse kredit kort.
Har oplevet at blive snydt med et Visa kort, og det tog flere måneder før de godkendte at jeg skulle have penge tilbage og et nyt kort, da det gamle skulle lukkes og nyt bestilles, og ingen handel i mellem tiden.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 27-09-14 11:23

Citat
Hvis den udenlanske butik du vil handle i ikke tilbyder at betale gennem PayPal så køb et andet sted, jeg tror det vil være ret besværlig at få pengene tilbage hvis du bruger dit Visa Dankort i en udenlandsk netbutik som måske ikke leverer varen.
Hvis du betaler gennem PayPal er du sikret mod den slags, du kan få pengene tilbage inden for 60 dage efter købet hvis varen ikke bliver leveret

Det er jo lige præcis som du og migselv beskriver det, at jeg jeg fået indtryk af m.h.t. at benytte paypal.
Skal bare lige have overvundet nogle begynderproblemer.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 27-09-14 11:26

Citat
Hvis den udenlanske butik du vil handle i ikke tilbyder at betale gennem PayPal så køb et andet sted,

Den skulle være god nok.

"Payment can be made by PayPal via its secure servers"

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-09-14 11:28

ERGO no problems!

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 27-09-14 11:31

Citat
med mindre du enkelte steder melder det til ´rent´ køb, det kan man gøre på bla Ebay.

Hmmm, den forstår jeg ikke helt.
Hvad er "rent" køb?

Citat
Sælgeren får nemlig først sine penge når køberen har meldt alt ok.

Det vil altså sige, at man, efter at have afgivet sin bestilling, bliver spurgt, af Paypal, om alt er ok?

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 27-09-14 11:45

Nej Troldepige -

PayPal spørger ikke om noget.

Det virker på den måde, at man sædvanligvis giver sælgeren en tilbagemelding når varen/erne er modtaget. Det er så hans bevis på at alt er gået som det skulle. Mange steder er der mulighed for at afgive "karakter" - noget ala Trustpilot. Jeg ved ikke om der er en automatisk link mellem sælger og PayPal så sælgeren kan få sine penge, men det er jo heller ikke nødvendigt for mig at vide det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-09-14 11:53

Citat
Det vil altså sige, at man, efter at have afgivet sin bestilling, bliver spurgt, af Paypal, om alt er ok?
det har jeg ikke oplevet

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-09-14 12:35

Citat
Hvad er "rent" køb?

På Ebay og andre sider, kan man tilmelde sig ´et eller andet?´ der gør at man bare klikker OK/KØB og du har købt = uden at skulle godkende først, gennem Login på Paypal, og det kan sikkert være farligt hvis ens Ebay konto bliver hacket, for så kan de tømme ens konto for penge, men du er stadig beskyttet mod den slags.

Citat
Det vil altså sige, at man, efter at have afgivet sin bestilling, bliver spurgt, af Paypal, om alt er ok?
det har jeg ikke oplevet

Heller ikke her - men på mange sider bliver man bedt om at besvare resultatet af købet.
Citat
Mange steder er der mulighed for at afgive "karakter" - noget ala Trustpilot.

Bla på Ebay - og det er det samme som at give karakter på QXL.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 27-09-14 12:43

jeanettesmor skrev:

Citat
Sælgeren får nemlig først sine penge når køberen har meldt alt ok. Det har jeg selv oplevet et par gange.

Citat
Det virker på den måde, at man sædvanligvis giver sælgeren en tilbagemelding når varen/erne er modtaget. Det er så hans bevis på at alt er gået som det skulle. Mange steder er der mulighed for at afgive "karakter" - noget ala Trustpilot. Jeg ved ikke om der er en automatisk link mellem sælger og PayPal så sælgeren kan få sine penge, men det er jo heller ikke nødvendigt for mig at vide det

Hmmm, det synes jeg lyder underligt.

Jeg handler jævnligt via nettet, og det er mit klare indtryk, at de fleste net-butikker først sender når de har modtaget pengene.

Den butik jeg agter at lægge en ordre hos skriver f.eks.:
"Payment of any order is required before it is despatched."

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 27-09-14 12:45

Citat
Heller ikke her - men på mange sider bliver man bedt om at besvare resultatet af købet.

Den er jeg helt med på, det er der jo også mange danske netbutikker der gør.

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 27-09-14 12:52

Jamen Troldepige -

- der er intet underligt ved sagen - PayPal garanterer for at pegene er betalt, så sælgeren er på den sikre side. Nu er det op til ham at sørge for at poste det købte.
(De gange jeg har fået pengene retur fra PayPal var det netop sælgeren, som havde forsømt afsendelse, der var altså ikke tale om at pakkerne var forvundet undervejs.)

Hvis du tænker det igennem kan du nok se fidusen i det - for både sælger og køber.

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 27-09-14 13:03

Bankoverførsel koster min. 40,- kr hvis man betaler i Euro og omkring 150,- - 200,- kr ved andre valutaer. Desuden tager det 4-5 dage inden pengene er nået frem til modtageren og ingen tilbagebetaling til hvis man ikke får dine varer, medmindre sælgeren er flink og det skal man bestemt ikke regne med.
Sammenhold dette med 0,- kr og omgående ved PayPal og garanti for tilbageførsel.

Jeg kan ikke få øje på noget som helst negativt ved PP.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-09-14 16:38

Citat
Hvis du tænker det igennem kan du nok se fidusen i det - for både sælger og køber.

Nu mener jeg at sælger skal kunne bevise at varen er sendt, før han overhovedet ser pengene.
Har selv haft handler på Ebay hvor beløbet er er ´Reserveret´ ikke betalt i flere uger, før de endeligt blev overført til sælger = samtidig fik jeg mail fra sælger at NU var det undervejs og så var lidt fattigere.
Så tror de har tjek på den side af sagen, den anden vej med at man ikke har modtaget, duér ikke rigtigt, da de fleste sælgere kræver underskrift ved modtagelse af varen...Tror de har lært af erfaring.

Det der fejler? er at du skal til at betale på en anden måde = hvilket kan forvirre selv det klogeste hovede.
Tilknytter du dit kredit kort, er alt som handlede du på en side som godtager betaling med netop dit kort, jeg kan også engang imellem blive lidt forvirret over brugen af Paypal, især når man skal modtage penge - der mener jeg kommer et mindre gebyr HVIS de skal føres over til kort/ bank konto, men gratis hvis de bliver stående til man handler igen, og sikkert derfor det er gratis at bruge samt de får renter af pengene og i de tilfælde du vil have penge tilbage vil du altid få beløbet at vide.

Men tænk sig da NemId kom på banen = total forvirring og alt der hørte til, nu bruger man det bare uden at give det mange tanker, bortset fra Java´s sikkerhed, så efter et par nethandler er du mere rolig ved brugen osv.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-09-14 16:42

Citat
Nu mener jeg at sælger skal kunne bevise at varen er sendt, før han overhovedet ser pengene.

Men er langt fra sikker på det, bare en mistanke.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-09-14 16:50

Citat
Men er langt fra sikker på det, bare en mistanke.

Det er jo sådan set også ret ligegyldigt hvordan og hvorledes forretningen afregner med Paypal, hovedsagen er jo at man får de varer man har betalt for...

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 27-09-14 16:54

mig-selv

Sælger behøver vel ikke at bøvle med at bevise noget - det gør køberen for ham med tilbage-
meldingen.

At sende penge koster gratis - den anden vej rundt er ikke det, tråden her drejer sig om, og du forvirrer bare spørgeren unødvendigt.

Jeg har aldrig en flad 5-øre stående på min PP konto, når jeg skal betale for noget, bliver det trukket direkte fra en bankkonto via Visa-Dankortet - kontoen er oprettet specielt til dette formål, så ingen fare for udefrakommende misbrug, da der kun står de nødvendige antal kroner på den som den aktuelle handel kræver.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-09-14 17:07

Citat
Sælger behøver vel ikke at bøvle med at bevise noget - det gør køberen for ham med tilbage-
meldingen.

Har aldrig hørt om dét, bortset fra at give ´karakter´ og det er frivilligt.
Mange sælgere har som regel altid kvittering fra posten, som også (i mange tilfælde) oplyses i den mail man modtager om at varen er afsendt = netop for at kunne bevise at det er sendt og modtaget (underskrift ved modtagelse)

Citat
At sende penge koster gratis - den anden vej rundt er ikke det, tråden her drejer sig om, og du forvirrer bare spørgeren unødvendigt.

Syntes ikke jeg forvirrer nogen, jeg oplyser det bare.
Og opretter man en PP konto kan man vel lige så godt oplyse om alle muligheder, ikke kun om betaling.
Ved manglende vare modtagelse, er det gratis at få penge tilbage.
Sælger du selv og bruger PP, koster det et mindre gebyr at overføre dem til egen bank konto

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 27-09-14 21:05

Citat
Det der fejler? er at du skal til at betale på en anden måde = hvilket kan forvirre selv det klogeste hovede.
Tilknytter du dit kredit kort, er alt som handlede du på en side som godtager betaling med netop dit kort, jeg kan også engang imellem blive lidt forvirret over brugen af Paypal, især når man skal modtage penge - der mener jeg kommer et mindre gebyr HVIS de skal føres over til kort/ bank konto, men gratis hvis de bliver stående til man handler igen, og sikkert derfor det er gratis at bruge samt de får renter af pengene og i de tilfælde du vil have penge tilbage vil du altid få beløbet at vide.

Men tænk sig da NemId kom på banen = total forvirring og alt der hørte til, nu bruger man det bare uden at give det mange tanker, bortset fra Java´s sikkerhed, så efter et par nethandler er du mere rolig ved brugen osv.

Ja, det nemmeste er jo når alt er som det plejer.

Men det er jo også sundt, at blive rusket lidt op engang imellem og blive stillet overfor en udfordring.

Citat
At sende penge koster gratis - den anden vej rundt er ikke det, tråden her drejer sig om, og du forvirrer bare spørgeren unødvendigt.

Så nem er jeg altså ikke, at slå ud af kurs.

Nu vil jeg se på tingene, og hvis alt går som det skal, så vil jeg se på hvem der skal have point.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 27-09-14 21:23

Det gik jo nemt og smertefrit.

Blot undrede jeg mig lidt over dette, som stod lige under, dér hvor jeg til sidst skulle godkende:
Citat
Vi tilbageholder 1,00 USD på dette kort, så vi kan kontrollere, at det er gyldigt. Pengene bliver ikke trukket på kortet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-09-14 01:01

Du skriver at beløbet som hæves er 1$ er det ikke PayPals danske side du benytter?
Beløbet som hæves og føres tilbage igen når du har bekræftet overførslen, er for at PayPal vil sikre sig at der kan hæves penge på det betalingskort du har tilknyttet din konto du vil opleve fænomenet igen når kortet udløber og du skal ind for at redigere kortoplysninger, tilbage i oktober 2012 udløb mit Visa Dankort og jeg skulle give oplysninger om mit nye Visa Dankort, der kom en mail fra PayPal om at kortet snart ville være ugyldig og at jeg skulle logge ind på min PayPal konto og ændre kortoplysninger, det fik jeg ikke gjort før et år efter, dengang blev der trukket 12,50 dkr. som blev ført tilbage kort tid efter at jeg havde bekræftet med den kode som stod på min kontoudtog fra banken
Citat
Du tilknyttede dit betalingskort på din PayPal-konto lør. 09. nov. 2013. Vi har trukket to små beløb på dit kort. Det gør vi for at være sikker på, at kortet tilhører dig. Du skal bekræfte beløbene, og når du har gjort det, refunderer vi pengene til din PayPal-konto.

Men pas på den slags mail det kan være fra en som efterligner PayPal siden og som fører dig til en uhæderlig side med et link i mail, PayPal har ikke link i deres mail, de skriver kun at du skal logge på for at redigere dine oplysninger.
Nederst i mail fra PayPal stod der
Citat
BESKYT DIN ADGANGSKODE

Du må ALDRIG give din adgangskode til andre, inklusive PayPal-medarbejdere. Beskyt dig selv mod svindelwebsteder ved at åbne en ny internetbrowser (f.eks. Internet Explorer eller Firefox) og indtaste URL-adressen for PayPal, hver gang du logger på kontoen.
ikke noget med at klikke på et link men du opfordres til at skrive adressen i din browser, og husk at den rigtige PayPal side har https foran adressen og der vist en hængelås i adresselinjen hvis der kun står http er det en svindelside

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 28-09-14 11:26

Citat
Du skriver at beløbet som hæves er 1$ [Meget forvirret] er det ikke PayPals danske side du benytter?

Uuups, nej, det var det vist ikke.

Nu har jeg så været inde på den danske, og kan se, at der står, at de hæver 12,50 kr.

Citat
Beløbet som hæves og føres tilbage igen når du har bekræftet overførslen, er for at PayPal vil sikre sig at der kan hæves penge på det betalingskort du har tilknyttet din konto du vil opleve fænomenet igen når kortet udløber og du skal ind for at redigere kortoplysninger, tilbage i oktober 2012 udløb mit Visa Dankort og jeg skulle give oplysninger om mit nye Visa Dankort, der kom en mail fra PayPal om at kortet snart ville være ugyldig og at jeg skulle logge ind på min PayPal konto og ændre kortoplysninger, det fik jeg ikke gjort før et år efter, dengang blev der trukket 12,50 dkr. som blev ført tilbage kort tid efter at jeg havde bekræftet med den kode som stod på min kontoudtog fra banken

Vil det sige, at jeg skal gå ind på min netbank og finde overførslen (og en kode?) og så bekræfte?

Citat
Men pas på den slags mail det kan være fra en som efterligner PayPal siden og som fører dig til en uhæderlig side med et link i mail, PayPal har ikke link i deres mail, de skriver kun at du skal logge på for at redigere dine oplysninger.
Nederst i mail fra PayPal stod der

Citat
ikke noget med at klikke på et link men du opfordres til at skrive adressen i din browser, og husk at den rigtige PayPal side har https foran adressen og der vist en hængelås i adresselinjen hvis der kun står http er det en svindelside

Tak for rådene.

Jeg er generelt meget obs når jeg modtager mails vedr. bank o.l., i starten var det f.eks. tydeligt, at se, at mails fra "nets" ikke var fra nets, p.g.a. dårlige oversættelser o.l., men for et par år siden (tror jeg det var) modtog jeg en, som var rigtig godt lavet, men afsenderadressen så lidt mystisk ud.

Jeg er lige i gang med lidt sen morgenmad og skal snart hen i vaskeriet efter mit rene vasketøj, så jeg kigger på netbank lidt senere.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-09-14 14:11

Citat
Vil det sige, at jeg skal gå ind på min netbank og finde overførslen (og en kode?) og så bekræfte?
Nemlig ja

Godkendelse af svar
Fra : Troldepige

Dato : 28-09-14 15:20

Tak for svaret o.v.n..

Jeg er super glad for alle de råd og vejledninger der er kommet i forb. med mit spørgsmål, men o.v.n. var først til, at skrive, at jeg skal knytte mit betalingskort til min paypal-konto.

Tusind tak for hjælpen

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-09-14 15:23

Som sikkert allerede skrevet, PP sender ALDRIG mails med links.
Og får du noget fra dem angående kontrol og lignende, så gå ind på PP via deres login side, ikke gennem deres mail.
Lav en genvej på skrivebordet og benyt kun den.
Jeg logger kun ind på PP via min RoboForm, med mindre jeg handler.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-09-14 16:34

Selv tak og god shoppelyst