/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Naturmedicin fra Tyskland
Fra : Troldepige
Vist : 576 gange
100 point
Dato : 22-09-14 11:13

Jeg vil bestille noget naturmedicin fra Tyskland, men de butikker (apoteker?) jeg finder sender ikke til udlandet.

Har du erfaring med, at købe medicin fra tyskland vil jeg blive rigtig glad for et link til en butik, der sender til DK.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 22-09-14 11:20

Jeg køber fra http://www.apo-rot.de

Det koster 4 euro i fragt, og er leveret 1 eller 2 dage efter det er bestilt

Nu ved jeg ikke, om de har det du søger?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-09-14 11:24

Kan du ikke få det ´videresendt´ som man gør i US (shop USA)
http://www.shopusa.com/shopusa/denmark/

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 22-09-14 11:35

Citat
Jeg køber fra http://www.apo-rot.de

Det koster 4 euro i fragt, og er leveret 1 eller 2 dage efter det er bestilt [Glad]

Nu ved jeg ikke, om de har det du søger?

Det ser jo fint ud.

Bliver det leveret med Post Danmark ?
Eller hvordan?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 22-09-14 11:42

Nej, det bliver kørt direkte til din dør, banket på og afleveret af en flinke flinke en

ellers er der et link mere
http://www.helbredssiden.dk/apoteker/tyskland/suederluegum/28-apoteker-suederluegum/39-grenz-apotheke.html

men apo rot er et fantastisk sted

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 22-09-14 11:52

Citat
Nej, det bliver kørt direkte til din dør, banket på og afleveret af en flinke flinke en [Glad]

Hvad så hvis man ikke er hjemme når de kommer?

For nogle år siden købte jeg en aksterne harddisk i Aldi, der var nogle problemer med den, så butikken sendte den til leverandøren.
En dag lå der en seddel i min postkasse om, at nogen (vistnok DLS, eller noget i den stil) havde prøvet at aflevere en pakke.
Jeg ringede til dem og fandt ud af, at hvis jeg ville modtage pakken skulle jeg være hjemme min. én hel dag. De kunne ikke komme med et ca. tidspunkt.
Eftersom jeg ikke havde bestilt noget fra Tyskland bad jeg dem om, at sende pakken retur.

Senere henvendte jeg mig i Aldi, fordi jeg ikke havde hørt fra dem vedr. harddisken, og fandt ud af, at det var den, som var forsøgt afleveret.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 22-09-14 12:39

du kan følge pakken:

unser Versandzentrum hat die von Ihnen bestellten Artikel soeben verschickt!

Der Versand erfolgt über: UPS

Wenn Sie diese Sendung verfolgen möchten, benutzen Sie bitte diese
Paketverfolgungsnummer:

Hier können Sie den Status Ihres Paketes abrufen:

Bitte beachten Sie, dass Ihre Trackingnummer erst am folgenden Tag nach Erhalt dieser E-Mail im UPS-System verfügbar ist. Dies hat systembedingte Gründe.

Vielen Dank fuer Ihren Einkauf bei apo-rot.de!

Ihr apo-rot Team

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-09-14 12:42

Citat
Hvad så hvis man ikke er hjemme når de kommer?

Uanset hvem der leverer dine varer, afleverer en seddel i postkassen hvis du ikke er hjemme.
Her står der så hvor du kan afhente dine varer inden for en frist (sikkert en uge) enten i en butik (her i byen er det hos den lokale klæde-pusher/tøjbutik) eller på et posthus/post-butik...

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 22-09-14 12:45

http://www.apo-rot.de/index_fragen.html?_random=-733395876

7. Was passiert, wenn ich bei der Lieferung nicht zu Hause bin?

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 22-09-14 14:13

Citat
Uanset hvem der leverer dine varer, afleverer en seddel i postkassen hvis du ikke er hjemme.
Her står der så hvor du kan afhente dine varer inden for en frist (sikkert en uge) enten i en butik (her i byen er det hos den lokale klæde-pusher/tøjbutik) eller på et posthus/post-butik...

Hmmm, det var ikke det jeg oplevede omkring min harddisk.
Da jeg kontaktede det telefonnr. der stod på sedlen talte jeg med en rigtig sød kvinde, men jeg kunne aftale en dag hvor de ville komme med pakken (igen), men ikke et ca. tidspunkt.
Så vidt jeg husker ville de komme mellem kl. 9 og kl. 17, noget i den stil.

Godkendelse af svar
Fra : Troldepige

Dato : 22-09-14 14:14

Tak for svaret katekismus.

Det ser rigtig fornuftigt ud. Mange tak for hjælpen.