/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
login problem
Fra : pk2dk99
Vist : 657 gange
100 point
Dato : 18-09-14 19:46

Hej kandu team. Jeg kan ikke kom online på to andre computer. Hver gang når jeg skriver kode så siger den forkert kode.
Venligst hjælp
På forhånd tak
mvh

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-09-14 19:54

Hvad logger du ind på og hvad?

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 18-09-14 20:15

jeg prøver at log mig in på kandu.dk med min bruger navn og kode men det kan jeg ikke på 2 andre computerne

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-09-14 22:43

Så må du jo nok bruge det forkerte navn og kode...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-09-14 09:17

Det kan være, at din browser husker et forkert brugernavn / kodeord
Hent evt. en anden browser og prøv.

Her er en browser.
http://www.opera.com/da
Hent til windows

Ps. jeg har lige logget ind fra to browsere på een gang.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-09-14 10:14

Jeg har en lang liste med mine forskellige kodeord. Nogle sider kan jeg åbne,ved blot at kopiere fra listen. Andre sider kræver at jeg taster dem ind. Her på Kandu,er der nogle gange brug for begge muligheder.

Så prøv,enten at taste,eller kopiere dem over.

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-09-14 16:13

Prøv at log af den pc der virker.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-09-14 16:16

prøv også at slet Cookies/ Temp filer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-14 10:29

Kør en fil rens med Ccleaner: https://www.piriform.com/ccleaner/download

..og en register rens

</MOLOKYLE>