/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
webstedets identifikation
Fra : warrior
Vist : 298 gange
50 point
Dato : 13-09-14 19:20

kunne ikke bekræftes.(Win7, firefox)
Denne meddelelse får jeg, når jeg prøve at tilgå nogen sider, bl.a. når jeg vil logge ind på mit mailprogram.
Hvordan undgår jeg det?
På forhånd tak

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 13-09-14 21:31

Du indstiller dit ur.
Er ret sikker på at dato/måned/år er forkert på din computer.

Kommentar
Fra : warrior

Dato : 13-09-14 22:07

uret viser korrekt.
Det var også galt i IE., men jeg fandt ud af at der skulle fjernes et flueben et sted.
I firefox er det også kun galt på nogen af siderne. Jeg har her prøvet at lede i indstillinger/avanceret men kan ikke lige se om der er en fejl her

Kommentar
Fra : warrior

Dato : 13-09-14 22:26

Nu er det tilsyneladende ok. Den var af en eller anden grund gået på proxyserver, som jeg har annull.
Men tak for respons

Annuller spørgsmålet
Fra : warrior

Dato : 13-09-14 22:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Den var gået på "proxyserver" som jeg har annuleret, så nu kører det tilsyneladende