/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvordan kan det være så svært, synck.
Fra : k_m_s
Vist : 457 gange
200 point
Dato : 11-09-14 12:28

Hej.

Jeg er ude efter et program til pc, hvor jeg forbinder android mobil med usb og klikker på en knap og så synkronisere KUN kalender og kontakt personer.
IKKE film, billeder, serier, bogmærker, foretrukne osv osv osv osv.

Alt jeg har haft fat i gør et kæmpe nummer ud af at man kan kopiere alverdens musik og film osv osv. og så har de ikke virket

Altså jeg er ude efter en synkronisering af mine kalender aftaler og mine kontakt personer mellem android tlf og Windows pc med office 2007 og ikke andet.

Ha en god dag
Kim

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 210 point
Dato : 11-09-14 12:35

Myphone Explorer, du bestemmer hvad der skal synkroniseres:
på computeren: http://www.fjsoft.at/en/
og på telefonen: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fjsoft.myphoneexplorer.client&hl=en

Kommentar
Fra : Miksi76

Dato : 13-09-14 09:46
Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 15-09-14 14:08

Tak for svaret o.v.n..

Har kigget på dem og de ser gode ud

Hilsen
Kim