/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Android 4.2 billedebehandling
Fra : Eyvind
Vist : 433 gange
100 point
Dato : 10-09-14 14:32

På min PC bruger jeg det gratis pixresice til at tynde ud pixel mængden når et billede skal sendes over nettet via min tablet.

Hvilket godt program, kan jeg bruge på tabletten.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 10-09-14 16:24

Selv bruger dette på min pc, men det var ikke det du efterlyser.
http://www.balesio.com/fileminimizersuite/eng/index.php
Prøv om dette kan være til hjælp:
https://www.google.dk/search?q=reduce+picture+apps&hl=da&gbv=2&oq=&gs_l=

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-09-14 17:18

Der er godt nok mange muligheder på dit nederste link.

Ja det er til min tablet jeg skal bruge programmet en gang i mellem.
Og det er ikke altid jeg er lige ved en hurtig opload, og modtageren heller ikke har en hurtig download.

Jeg drømmer om, at høre fra en der selv bruger et godt pixresice program, til Android tablet.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-09-14 18:14

Kan du ikke bare smide billederne over på pc, og sådan lidt ´frem og tilbage´.
Men kender dit problem hvis man står med et godt billede og vil sende/ modtage, kan bare ikke lige hjælpe med en app, ville også gerne selv have en sådan, men gider ikke afprøve samtlige der findes = dovenskab.

Men det bedste ville være en app der reducerer pixel´s, frem for størrelsen på billedet.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 10-09-14 22:24
Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 11-09-14 09:22

Tak for svaret mig-selv. Du fandt jo programmet, som jeg ikke afprøvede.

Tak Katekismus for at få mig til at prøve programmet.

Ps. Jeg sendte et billede til mig selv på bare 128kb - super.