/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvor kan jeg købe disse ?
Fra : CerwinVega
Vist : 435 gange
55 point
Dato : 02-09-14 21:29

Jeg mangler et par SONY MDR-E818LP headset, men er bange for de måske er ved at udgå da de ikke ligfrem står på hylderne mere hvor jeg bor og kan ikke finde dem til salg på nettet andre steder end dba og der er de brugte :s

Så hvis du har set et par i en butik eller kender nogle som sælger disse nye, så skriv !

Ps og det SKAL være disse da jeg syntes de sidder godt og spiller godt for den slags penge

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 55 point
Dato : 02-09-14 22:44
Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 03-09-14 17:51

Har aldrig købt noget på ebay, men er det så fra tyskland de kommer fra ?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 03-09-14 18:23
Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 03-09-14 22:19

Disse fra Ebay..er de ikke brugte eller mindre defekte ?
det virker som om det er bytte vare de sælger

Godkendelse af svar
Fra : CerwinVega

Dato : 05-09-14 01:48

Tak for svaret katekismus.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-09-14 11:12

EBay bekymrer også mig efter jeg har været ved at læse på nettet. Så vidt jeg forstår er det en form for gul og gratis, DBA bare meget større.

Du kan læse med her
http://solbrilleguiden.net/guides-om-nethandel/ebay-guide-sadan-handler-du-sikkert-pa-ebay-uden-problemer/

Jeg ville vælge et andet sony headseat.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-09-14 12:56

Kig i private indlæg