/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Andet - privat varetrasport
Fra : kokjenen
Vist : 584 gange
100 point
Dato : 02-09-14 06:54

Hej med jer.

Jeg ved, har læst et sted, at for nylig har vi her i landet fået en eller anden ordning, hvor private tager pakker/varer med fra sin del af landet, altså sådan et privat, og vel også billigere alternativ til PostDanmark/UPS og hvad de andre nu hedder. Jeg har forsøgt at finde det på nettet, men mine søgeord dur bare ikke. Mon jeg kan få hjælp her?

På forhånd taki.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 02-09-14 13:07
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 04-09-14 07:20

Hvordan er forsikringsforholdet mon, med den slags transport?

Kommentar
Fra : kokjenen

Dato : 04-09-14 08:46

Man kan nok selv regne ud hvordan forsikringsforholdet vil være. Heldigvis er det jo frivilligt om man vil benytte sig af en sådan tjeneste eller ej.

Kommentar
Fra : kokjenen

Dato : 04-09-14 08:48

Tak til Katekismus. Jeg ved ikke om det lige var denne tjeneste jeg tænkte på, den ser jo ikke særlig privat ud. Men det var da et bud. Tak skal du have!

Godkendelse af svar
Fra : kokjenen

Dato : 04-09-14 08:48

Tak for svaret katekismus.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 04-09-14 09:10
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 04-09-14 09:56
Kommentar
Fra : kokjenen

Dato : 04-09-14 10:12

Katekismus, det var faktisk dig der skulle have mine points, for det var præcis den side, som jeg ikke kunne huske!! Men du må jo så nøjes med et stort tak!

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 04-09-14 11:18

Er du stået en time for tidligt op?
Du har da givet point

Kommentar
Fra : kokjenen

Dato : 06-09-14 10:17

Nej jeg står aldrig for tidlig op

Men jeg skrev vist også, at du skulle - altså burde - have haft points. Met det er jo lidt for sent nu, så du får bare stor tak