/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
objektiver
Fra : susss
Vist : 670 gange
100 point
Dato : 01-09-14 10:06

Er der nogen som kender steder på nettet hvor de sælger gode billige objektiver til Sony spejlreflekskameraer. ?

Kommentar
Fra : Pivili

Dato : 01-09-14 10:16

Hej Susss
Det billigste sted jeg kender er kamerahuset.dk eller også så prøv ebay der kan du nok finde dem endnu billigere, men husk det skal være fra et andet EU land da der ellers kommer told og moms på, og så bliver det nok ikke billigere, men tyskland og england kan man roligt købe fra, det har jeg selv gjort flere gange, og er der noget til under 80 kr. kan du købe over hele verden, da det er fra 80 kr. og derover du skal betale told og moms, ellers gå ind på toldberegneren på told og skat, der kan du finde alt om dette.
Men fra andre EU lande kan du hurtigt spare 1000 kr. på objektiver.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-09-14 11:28
Kommentar
Fra : Loggi

Dato : 01-09-14 22:48

Bruger også kamerahuset.dk og Photoshop.dk og kamerashop.dk

Kommentar
Fra : Pivili

Dato : 01-09-14 23:10

photoshop.dk er alt for dyr

Kommentar
Fra : susss

Dato : 02-09-14 09:43

Har du nogen link til udlandske sidder ? indefor eu

Accepteret svar
Fra : Pivili

Modtaget 100 point
Dato : 02-09-14 11:35

susss ebay.com hvor der er forhandlere i hele verden, så kan du søge efter hvad du ønsker at se, jeg plejer at finde priser i dk først og så gå på ebay og finde priser der, så jeg kan sammenligne, og så enten england eller tyskland

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 02-09-14 17:35

Tak for svaret Pivili.Takker mange gange for din hjælp