/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Egen mail retur
Fra : laikatøs
Vist : 301 gange
100 point
Dato : 31-08-14 11:34

Hvorfor kommer min egen tilsende mail retur fra nogle af mine kontaktpersoner ?
Det sker ikke hver gang

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-08-14 11:40

Måske fordi du har skrevet en forkert mail-adresse måske!?

Prøv at forklare spørgsmålet lidt nærmere - hvad står der når de kommer retur?

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 31-08-14 11:53

Det er ikke forkert mailadr. Det er nøjagtig den mail jeg har sendt der kommer retur, som om det er en kopi

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 31-08-14 12:01

Kommer den retur er der normalt forklaring/fejlkode med.
Du er vel ikke kommet til også at tilføje dig selv som modtager?

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 31-08-14 12:39

Når den kommer retur ser det sådan ud:

Modtager: og så den korrekte adr.

re: emnet

og så kommer nøjagtig den ordlyd jeg sendte

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-08-14 12:48

Så har du jo blot fået dig selv skrevet på som modtager også!

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 31-08-14 13:35

Nej for det står i selve "brevteksten" og ikke oppe i til og fra

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 31-08-14 13:48

Hvilket post program bruger du?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 31-08-14 17:03

Kunne det være at modtagers mailboks er fyldt op? lyder bare mærkeligt at det så ikke står i den mail du får retur.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 31-08-14 19:33

Citat
Modtager: og så den korrekte adr.

re: emnet

og så kommer nøjagtig den ordlyd jeg sendte

Hvis det du sendte var et svar på en mail og du så modtager ovenstående retur , så er det modtageren der har sendt et svar på den mail du sendte.
Hvis der så ikke er tilføjet noget til det du sendte så har de glemt at skrive noget inden de trykker send.

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 31-08-14 19:55

Det var ikke noget svar på en mail, men en mail jeg sendte. Jeg er helt klar over hvordan Besvar + Vidersend virker. Så mysteriet med hvorledes min afsendte mail kommer retur med nøjagtig samme ordlyd, er stadig ikke uafklaret

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 31-08-14 22:51

Hvis det ikke er et svar på en mail der kommer, hvor kommer "re: emnet" så fra?
re: er forkortelse for reply altså "besvarelse"

Hvis du tager et kig i mailens header kan du se om den kommer fra den modtager du oprindeligt sendte til.

Mit gæt er altså stadigvæk at modtageren trykker besvar men glemmer at skrive noget inden der bliver sendt.