/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
RAM klodser
Fra : persens
Vist : 317 gange
200 point
Dato : 22-08-14 14:03

Hvor kan man købe 2 (eller4) GB ram af typen: PC6400E DIMM (unbuffered)?
Jeg har søgt på Nettet og kan købe i USA.
Ved nogen her, om man kan være heldig, at de kan købes på Falkoner Alle eller andetsteds?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-08-14 14:28

Prøv at kigge om der er noget du kan bruge her!
Det er på komplett.dk's hjemmeside
http://goo.gl/DbWnuO

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 22-08-14 14:36

fakta har dem også, på køl ved siden af mælken

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 22-08-14 17:40

Du bør kunne bruge alle PC6400 DDR2 RAM moduler - det er kun step'pingen der er forskellig - men det kan du ikke mærke alligevel.

Jeg ville købe en test RAM i DK først - den billigste - for at se om det virker:
http://www.edbpriser.dk/hardware/ram.aspx?q=6400&count=100&sort=TotalPrice&rlm=List

Du kan garanteret også købe på Falkoner Alle.

Kommentar
Fra : janik

Dato : 24-08-14 08:42
Annuller spørgsmålet
Fra : persens

Dato : 13-10-14 15:13

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål