/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Iphine 4
Fra : jensviggo
Vist : 349 gange
100 point
Dato : 21-08-14 16:37

Er der nogen der vil være behjælpelig med at opsætte min eksisterende mailadresse på en iphone 4
det er en hotmail.com

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 21-08-14 16:38

Som overskrift skulle der nok stå iphone 4

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 21-08-14 17:08
Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 21-08-14 17:24

Kan ikke bekræfte outlook konto. Det svar får jeg har skrevet alt korrekt

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 21-08-14 18:03

Citat
Kan ikke bekræfte outlook konto. Det svar får jeg har skrevet alt korrekt

Tjae, den besked betyder normalt at brugernavn (email adressen) eller kode er forkert.

Så jeg ville nok prøve at skrive det hele forfra og se om ikke det hjælper.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 21-08-14 18:26

eller er i brug, kan det tænkes

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 21-08-14 18:33

og så er der det med indgående og udgående server, hvor finder jeg dem

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 21-08-14 18:35
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-08-14 21:57

Skal ikke kunne sige om mit problem også er dit, men når jeg laver det nummer, så er første bogstav skrevet med STORT, jeg indtaster altid første bogstav 2 gange og sletter det første.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 21-08-14 22:46

Her er Apples egen guide: http://support.apple.com/kb/HT1694?viewlocale=da_DK
Citat
og så er der det med indgående og udgående server, hvor finder jeg dem

Det skulle den helst ikke spørge efter, følg istedet Apples guide

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 05-09-14 17:00

Tak for svaret EXTERMINATOR.