/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Siemens skærm T24BA
Fra : fuppi
Vist : 161 gange
100 point
Dato : 13-08-14 11:32

Hej
Jeg har en skærm, som jeg vil ha' til min bærbar pc. Skærmen er en Siemens T24BA. Problemet er, at der var nogle problemer i starten - så holdt jeg EXIT/AUTO knappen inde imens jeg tændte for skærmen....Hmmm og nu står skærmen bar', og skifter farve mellem rød - grøn - blå - sort -hvid....Hvordan fa'en kommer jeg tilbage til "normal" igen.... har prøvet, at holde de forskellige knapper inde under alle forsøg på, at starte op....intet hjælper...HJÆLP...
Go' dag fra Fuppi

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-08-14 11:41

Giver skærmen et slag med en hammer og annullerer spørgsmålet...

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   0
- Annullerede   4
- Slettede   0
Ialt   5

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-08-14 11:16

Se efter en knap til at resette skærmen, det kan være et lille hul, hvor du kan stikke en papirklip ind i.
Ellers ville en manual hjælpe.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-08-14 11:18

Citat
så holdt jeg EXIT/AUTO knappen inde imens jeg tændte for skærmen....

Måske START/AUTO.