/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Åbning af porte i SpeedSteam Router (TDC~
Fra : Jrod
Vist : 902 gange
50 point
Dato : 15-06-03 18:40

Hej med jer..

Det her har jeg bare overhovedet ikke forstand på, Hvad sker der for SpeedSteam Router????

Mit spørgsmål er som følger: Er det muligt at åbne for porte som f.eks 4662 i sin router? Eller er det et helt andet sted man skal gøre det? Kan det overhovet lade sig gøre at åbne porte?

Hvis noget af det er muligt, så vil jeg blive dybt taknemlig hvis en af jer meget kloge mennesker kunne hjælpe mig.

Hvordan får jeg åbnet for port 4662 ?

Det skal lige siges at jeg altså ikke er sån vildt klog når det drejer sig om computere og internet og da slet ikke Routere! Så eventuelle svar må nok godt være skåret lidt ud i pap! hvis i forstår hvad jeg mener.

På forhånd mange tak

Jrod

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 15-06-03 21:07

Det første jeg vil vide er om det er en privat eller firma router du har for TDC tillader ikke at åben porte uden at tage sig "godt betalt" for det hvis det er gennem et firma se evt. www.tdc.dk og søg på router eller porte
hvis der ikke er svar skriv igen

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 18-06-03 17:43

Hej Computersmeden

Det er ikke igennem et firma..

Håber du kan hjælpe mig..

Jrod

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 18-06-03 22:10

jeg antar du har en SpeedSteam 2601 Router ??

Accepteret svar
Fra : computersmeden

Modtaget 50 point
Dato : 18-06-03 22:13

Ups sendte indlæg forhurtigt her kommer lidt ......

Det er rimelig let at sætte op i speedstream routeren fra tdc, bare åben internet explorer og skriv det her: http://192.168.1.1 , der fra ser det rimelig overskueligt ud

elller

http://www.adsl-faq.dk/program/mirc.asp
her er det også gjort nemt for dig

Godkendelse af svar
Fra : Jrod

Dato : 06-07-03 23:24

Tak for svaret computersmeden.

Kommentar
Fra : pipay

Dato : 03-09-03 16:40

fint svar fra computersmeden tak pipay