/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Kalenderproblemer
Fra : Toms_taxa
Vist : 305 gange
50 point
Dato : 10-08-14 07:25

Hej

Jeg har igennem flere år været mægtig glad for at Outlook kunne lave sync. med min Samsungtelefon.

For noget tid siden modtog jeg en mail fra Google om at programmet ville lukke ned - og det er sket nu.

Jeg kan ikke synkronisere mere og det er skidt.

Jeg kan næppe være den eneste med problem, hvad har I andre gjort?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-08-14 11:40

Brug my phone explorer . Den virker

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-08-14 12:35

Outlook på nettet, det som tidligere hed Hotmail, det virker fint her både kalender, personer og mail, der synkroniseres fint mellem min Android telefon og computerne
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.outlook.Z7

Kommentar
Fra : Toms_taxa

Dato : 10-08-14 12:39

Det er fint nok - men jeg kører med Outlook 2007

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 10-08-14 13:05

Og jeg bruger google kalender og kunne indtil fornylig synkronisere fra google til Outlook. Er der nogen gode råd til nu at sunkronisere den vej - altså fra Google kalender til Outlook (2003) ?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-08-14 22:40

Ja installer myphoneexplorer både på telefonen og computeren. Den er gratis og den kan synkronisere på mange måder . Ogå via WIFI mellem outlook2007 og en kalender på telefonen.