/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ring endelig til +882 137 001 02...
Fra : Mosebaek
Vist : 411 gange
100 point
Dato : 09-08-14 18:19

...og få tilskrevet telefon regningen 200 til 300 kr.

Jeg er næsten flov over at komme med denne kommentar,da jeg ikke tror der er mange af Kandu-folket,der hopper på denne limpind. Dertil er de fleste for opvakte.

Men der er jo altid nogle,der "falder igennem". Se blot denne 38 årige kvinde....at ta`foto af sit nem-id nøglekort,og sende ud i rummet....havde det så været en gammel knark,som mig,så`e....
http://nordjyske.dk/nyheder/thisted/it-kriminel-franarrede-kvinde-11-000-kroner/71404c48-15ff-470a-a2ba-1a2e47e81ed0/14/1541

Ovenstående tlf. nummer fik jeg selv,her i formiddags,pr e-mail. Der advares nu mod den,men det burde jo slet ikke være nødvendigt.
http://ekstrabladet.dk/112/article4958063.ece
Jeg synes jo det er rimelig gennemskueligt. Jeg har lyst til at svare dem,for at fortælle dem,min mening om deres IQ. Men jeg ved jo,det vil koste mig penge.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 09-08-14 18:30

Rettelse:
Citat
Ovenstående tlf. nummer fik jeg selv,her i formiddags,pr e-mail.

Selvfølgeligt pr. SMS. Jeg=Tumpe.

M.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-08-14 20:27

Jeg afbryder omgående hvis det ikke er noget jeg vil kendes ved, har fået opringninger både opå engelsk og spansk.

Kan nogen huske de såkaldte sextelefoner (90xxxxx) hvor man måske kunne få kontakt med en fræk dame ?
Drenge og mænd som var tykke bag ørerne ringede op i håb om at få en stønner i røret, men måtte vente i hele timer hvor der var indslag med sexreklamer, og firmaerne scorede stort på telefontiden der kun var fastnet, og EB på annoncerne.

TeleDanmark brød ind og låste 90-numrene så folk skulle selv kontakte dem for at få låst op til egen forbindelse.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 09-08-14 21:49

Citat
Jeg er næsten flov over at komme med denne kommentar,da jeg ikke tror der er mange af Kandu-folket,der hopper på denne limpind. Dertil er de fleste for opvakte.

Helt enig, og alligevel kan det åbenbart ikke siges for tit, at man ikke skal reagere på den slags.

Det er mange år siden jeg sidst har modtaget et af de underlige telefonopkald fra udlandet, men da lagde jeg hurtigt på.

Sidste år fik jeg en mail, som angiveligt skulle være fra nets, den så så ægte ud, at jeg printede den ud og tog den med i banken, men det var bare svindel og humbug, som forventet.

Modtager man mails fra sin bank med opfordring til, eller krav om, at oplyse kontonr. eller andre private ting, så kontakt banken og spørg, om det er korrekt.
Hellere spørge en gang for meget end en gang for lidt.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-08-14 23:03

DESVÆRRE -den sidste tumpe er ikke født endnu, så svindlerne har kronede dage

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 10-08-14 09:22

Dumhed koster for det meste penge.

vic200