/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
photoshop element 12
Fra : susss
Vist : 272 gange
100 point
Dato : 09-08-14 16:40

Hvor køber man element billigst ? har versionen element 9 eller 10 Mask muligheder ? Jeg har selv element 7 så synes den er ved at være lidt gammel.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 10-08-14 12:45

Der er en 11 til salg på den blå avis til Kr. 450.
Kan du ikke købe en upgrade til din 7'er, så du når op i 11 eller 12 ???

Kører selv 10, men venter lige lidt med evt. upgrade, da jeg skal på kursus i 11 snart, så jeg vil lige vide, hvilke ny muligheder der evt. er i 12'eren.

MVH

Kommentar
Fra : susss

Dato : 10-08-14 14:24

Tak for dit svar..men version 10 har den mask knappen den cirkel så man kan lave mask i layers ?

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 10-08-14 17:49

Det er jeg næsten sikker på at den har.
Du kan lige kigge på en lille demo video her, på dansk: http://pionersoft.dk/elements/

rul ned til Nr.3 eksempel, og klik på vis mig i elements 10

MVH

Kommentar
Fra : susss

Dato : 11-08-14 09:39

Det var jo der jeg så det med mask..glemte lige at det var element 10. Må finde ud af hvad den koster..men er i tvivl om det kan betale sig i stedet for at købe 12 på et tidspunkt. Jo jeg kan købe en upgrade til min 7 er..men det bliver det nok ikke billigere af..
mvh