/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia Lumia 520 - slette BING
Fra : ingelein
Vist : 409 gange
50 point
Dato : 08-08-14 14:29

Hej
Jeg er blevet tilfreds med min telefon, men jeg bliver tosset over at "Bing" funktionen med søg på nettet hele tiden dukker op, især når jeg bruger kameraet.(Jeg ville have forsvoret nogensinde at bruge kameraet, men jeg havde glemt mit Olympus til en begivenhed, som jeg gerne ville fastholde - og kom i tanker om Nokia's kamera. Det viste sig at blive udmærkede billeder). Men hvordan slipper jeg af med "bing" funktionen?
Ingeborg

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-08-14 18:05

Can I change the default search engine in my Nokia Lumia phone?
http://www.nokia.com/in-en/support/faq/?action=singleTopic&topic=FA139224

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 08-08-14 21:32

Hej Klaudi
Jeg havde allerede skiftet til Google, men det lader til at Bing i Windows Phone 8. er en fast bestanddel med mange forskellige funktioner.
Jeg har også googlet
http://www.neowin.net/news/microsoft-updates-all-bing-windows-phone-apps-by-removing-bing-from-their-titles
Om det så virker skal vise sig.
Ingelein

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 09-08-14 09:23

Ok, så må vi håbe at det virker, MS vil jo selvfølgelig gerne have at man bruger deres søgemaskine, men det da ik' pænt at tvinge os til det!

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 03-11-14 19:05

Spørgsmålet er ikke løst.
Klaudis link henviser til at jeg skal ændre IE indstillingerne til en anden søgemaskine. Men jeg vil slet ingen søgemaskiner have på min mobilos. Vil slet ikke på nettet med den og har deaktiveret alt det der omhandler tilgangen til nettet. Men det fjerner ikke BING. Ifølge linket kan jeg kun skifte til en anden søgemaskine - og så er jeg jo lige vidt. Jeg har googlet mig frem til at mange andre også ønsker BING ad hækkenfeldt til på deres Windows Phone.
Ingelein.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-11-14 20:21

Hvis du slet ikke er på nettet med hvad fa'en er så problemet!

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 05-11-14 19:18

Tak for svaret Klaudi.