/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Doro Leberto 810.
Fra : spimmer
Vist : 525 gange
500 point
Dato : 07-08-14 16:09

Hej.

Min kone har en Doro Liberto 810. Den melder hele tiden om, at hukommelsen er næsten brugt op!
Kan man gemme Apps på Hukommelseskortet i stedet for SIM Kortet?
spimmer.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 500 point
Dato : 07-08-14 19:56

På min HTC går jeg ind i Favoritter/ indstillinger /Apps/ klikker på den App jeg vil flytte (ikke alle kan flyttes), her kan jeg lægge de fleste over på SD kortet samt slette Cashe som til tider fylder mere end selve Appen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-08-14 21:45

Lige i følge manualen, kan du åbenbart ikke flytte Apps - hvad jeg kan læse mig til.
DET skal sikkert gøres når du installerer dem, MEN er det selve tlf hukommelsen der er opbrugt eller hvad = kan du se dit SD kort

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 11-08-14 08:25

Ja det er selve hukommelsen. Ja jeg kan se SD-kortet.

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 05-09-14 17:03

Tak for svaret mig-selv.