/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
samsung galaxy S3 mini
Fra : Fynboerne
Vist : 464 gange
100 point
Dato : 29-07-14 16:41

Da jeg lige havde købt min samsung galaxy S3 mini og jeg havde lagt kontaktpersoner ind med fødselsdagene, kom der en lille lagkage på skærmen, når der var en, der havde fødselsdag. Jeg ved ikke, hvad jeg havde indstalleret, eller om det var noget på telefonen ved købet. Nu er de fosvundet og jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg får dem frem igen.
Er der nogen der ved, hvordan jeg skal gøre, for at få dem frem igen, da det var rart med en lille lagkage, når jeg skulle huske en fødselsdag.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 29-07-14 21:40

Jeg ved ikke rigtig hvordan det hænger sammen, somme tider får den noget fra din google konto, face book kan også blande sig. der er også en messenger som er med i kampen om din telefon.
Hej Hej jeg læser lige med om andre giver en god forklaring hilsen Steen

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-07-14 10:50

På min HTC kan jeg gå ind i / Kontakter/ find en kontakt/ klik på rediger = begivenheder.
Men om der kommer en ´Lagkage´ frem ved jeg ikke.
Ellers er det som skrevet noget der kom med da du synkroniserede med din mail.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-07-14 10:54

Citat
find en kontakt/ klik på rediger = begivenheder.
find en kontakt/ ÅBEN KONTAKTEN/ klik på rediger = begivenheder.

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 31-07-14 07:28

Ja mig-selv, jeg kan godt få fødselsdagen ind på min telefon, men lagkagen kommer ikke frem, når fødselsdagen er der.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 31-07-14 10:54

Kan det være noget med at du ikke synkroniserer hver gang du tænder for din phone.
Jeg har selv slået det fra, da jeg ikke har brug for det.

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 31-07-14 11:26

Hvad mener du med, at den skal synkroniserer?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 31-07-14 16:09

Mellem din mail konto og telefon? eller har jeg misforstået det.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 31-07-14 16:10

Ellers kunne det tænkes at du måske har en app der laver det nummer med kagen, men som ikke er aktiv mere.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 31-07-14 16:14

Prøv at se omkring 3:00 hvis det kunne hjælpe, har ikke set hele klippet.
https://www.youtube.com/watch?v=VZeRvvokA-k

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 31-07-14 16:16

UPS, det var en kalender, det må være varmen..

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 31-07-14 19:48

Ja og den kalender er heller ikke som den jeg har.
Det kan måske tænkes, at det er en app som jeg har haft, men hvor finder jeg den igen, hvis det er?

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 31-07-14 21:48
Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 01-08-14 16:11

Til katekismus. Den er da meget sød, men det er ikke det jeg søger. Den der skal også åbnes hver dag, for at følge med i, om nogen har fødselsdag. Det andet jeg søger er, at lagkagen kommer frem på startsiden, når der er en fødselsdag.

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 04-08-14 14:12

Til katekismus
Ja, nu har jeg så alligevel prøvet denne kalender og øverst på min tlf. kommer der en lagkage frem, når en af mine kontakter har fødselsdag, så den er da bedre end ingenting.
Jeg lukker ikke denne endnu, det kan jo være, at efter ferietiden der så kommer en på, som ved hvad jeg søger.

Godkendelse af svar
Fra : Fynboerne

Dato : 17-09-14 16:39

Tak for svaret katekismus.
Denne er Ok, det kan bruges, selvom det ikke var den jeg søgte.