/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
amanda
Fra : eln
Vist : 1177 gange
300 point
Dato : 23-07-14 11:44

jeg mangler en brugsanvisning til dukken Amanda ,og den skal være på dansk.

mvh.eln

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-07-14 13:12
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-07-14 13:13

Du vil måske indvende at det er på engelsk, men hvis du bruger Google Chrome oversættes det meget fint til dansk...

Kommentar
Fra : eln

Dato : 23-07-14 15:31

de to sider har jeg været inde på,og som jeg læser dem, er der ingen skriftlig brugsanvisning , kun mp3 ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-07-14 16:11

Ærveli ærveli

Så må du jo have fat i firmaet der fremstiller dukken eventuelt...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-07-14 16:14

Der skrives jo inde på siden:

Amazing Amanda
En fantastisk dukke der kan alt. Hun spørger om hvad hun skal spise - om hun må få sin natkjole. Beder om pizza- siger "nej mor jeg vil have juice". Hun ved hvornår hun skal spise - sove og lege Hendes livagtige udtryk fortæller om hun er glad- trist eller træt. Faktisk er der ikke det hun ikke kan. Sig til hende "jeg elsker dig,og hun svarer "jeg elsker også dig mor".
Med Amanda følger virkelig meget tilbehør.
Brugervenlige instruktioner

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 300 point
Dato : 24-07-14 11:43
Godkendelse af svar
Fra : eln

Dato : 26-07-14 15:24

Tak for svaret mig-selv.
også tak til marken84