/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
iTunes problem
Fra : swarn
Vist : 292 gange
500 point
Dato : 16-07-14 22:50

Jeg bruger iTuens til min iPhone og Ipad,(det gør vel alle) men, på min iPad, når jeg vil overføre billeder til iPad fra min PC forsvinder der et andet set billeder som jeg har på min iPad, hvad gør jeg forkert, hjælp søges på en måde som jeg kan følge, for jeg er ikke nogen ørn til sådan noget, jeg er sådan set helt blank for det og en

Hilsen swarn/Hans

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-07-14 15:27

Mit bedste bud er, at Ipaden som jo fungerer som en "fotoramme" udskifter blot det nye med det gamle.
Så du skal organisere det hele i mapper, som så igen ligger i en overordnet mappe, som du synkronierer via Itunes.

Det betyder at du skal overføre både de gamle og de nye, som altså skal samles i en mappe igen.

Ellers erstatter den blot dine nye billeder.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-07-14 15:29

Du skal så også være obs på at der er plads på Ipad.

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 19-07-14 15:43

smuller54

Det du mener jeg skal er at jeg lave er nogle mapper på min Ipad som hedder xxx og så overføre de billeder til den mappe som hedder XXX ikke

Jeg har 7,5 GB tilgængelig på min Ipad så der skulle være nok af plads

Hilsen swarn/Hans

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-07-14 15:59

Altså jeg har forstået du vil have billeder fra din pc til din Ipad.

Du skal lave det hele klar på din pc, som det du vil have Ipad til at vise. Og så overfører du en samlet mappe med evt. undermapper til din Ipad. (Mappen er altså nu på din PC.)

Altså en xxx mappe på pc, som du vælger når du går i Itunes og vælger "synkroniser fotografier fra" xxx mappe.

Det er ikke en mappe på Ipad

Jeg bruger det ikke selv, jeg kunne blot se, at du havde behov for at vide at den fungerer ligesom en fotoramme.

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 19-07-14 17:01

Til smuller54

Nu røg den ind på tavlen tror jeg nok, så jeg prøver sener og vender tilbage, tak for hjælpen, håber det virker.

Hilsen swarn/Hans

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 20-07-14 17:49

Til smuller54

Nu har jeg prøvet som du skriver her (19-07-14 15:59) og alligevel så forsvinder der et andet sæt billeder fra min iPad, det er det jeg ikke kan hitte ud af

Hilsen swarn/Hans

Kommentar
Fra : clou

Dato : 22-07-14 22:26

Undrer mig da, at de bliver slettet

Når du går i App'en Foto på din Ipad, har du nederst 3 muligheder, prøv at gennemse dem alle, måske dukker de op - jeg har ALDRIG mistet mine billeder (endnu) og håber heller ikke det sker

Clou

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 24-07-14 16:15

Til clou

Nej det gør der ikke, hvis jeg trykker på fotos så kommer de samme billeder som i album bare i dato orden, og i album ligger der tre mapper med de billeder som jeg har hentet fra min PC og igennem Itunes og hvis jeg henter et andet sæt billeder på samme måde så forsvinder en af de tre mapper

Hilsen swarn/Hans